Skip to main content
Beantwoord

youtube en netflix blijven hangen

  • 6 September 2021
  • 3 reacties
  • 92 keer bekeken

hoihoi,

 

Sinds ongeveer 1,5 maand blijven netflix en youtube geregeld hangen en reageren dan ook helemaal niet meer.

Hier heb ik al een aantal keren voor gebeld en alle tips en trics zijn uitgevoerd maar deze hebben niet geholpen. Ongeveer een week geleden heb ik zelfs een nieuwe modem V 12 van jullie ontvangen maar ook dit heeft niet geholpen. De Nefit thermostaat kan nu gelukkig wel weer verbinding maken met het internet door dit nieuwe modem (dat dan weer wel).

Wij hebben 3 Arris tv ontvangers en op alle 3 zijn deze problemen. Overal hebben we de snelheid getest en deze is meer dan 63 mb. Ik moet ook vermelden dat sinds die nieuwe interface is uitgekomen op de ontvangers dat deze heel traag zijn geworden.

Zojuist weer met kpn gebeld en ze kunnen niks voor me doen ,omdat er geen nieuwe tv ontvangers uit zijn en ze kunnen niet vertellen of en wanneer de tv ontvangers geüpdate gaan worden.   Zijn er meer mensen met deze klachten en heeft er iemand misschien een oplossing? 

 

gr Daive



Admin: topic verplaatst naar juiste board

Gewoon tv kijken werkt goed? Terugkijken ook?


gewoon tv kijken en terug kijken werken wel goed


Hoi @Daive, welkom op ons forum!
Dit probleem moet met een van de komende updates opgelost worden.
Voor de laatste informatie over de updates van onze TV ontvangers kun je in het onderstaande topic vinden: