Skip to main content

Ik denk dat dit al vaker is uitgelegd maar ik snap er niets meer van.. help help help. Al geruime een jaar loopt YouTube bij mij vast. Tot grote frustratie bij mijn dochter. Ik heb alles gereset en ook zelfs een nieuwe ontvanger gekregen maar deze had helaas een kinderziekte. Maar hoe kan ik nu eindelijk ‘normaal’ YouTube kijken.. Oohh het is niet alleen YouTube maar af en toe (zelden) ook bij netflix en Videoland. 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

U heeft geen smart tv met eigen "internet" ingang, dus een eigen lan poort??


Wilt u het volgende eens proberen.

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/frisse-start.htm


Ik heb een smart tv. En gebruik deze ontvanger al van dag 1 dat ik kpn heb. De router in de meterkast is al een paar keer vervangen. Ik zal de tip van Jeroen zeker ook even nalopen. Bij geen bericht meer van mij hoop ik dat het probleem is opgelost. 
 

 


Dag @Channieh1 Ik was toch nog even nieuwsgierig of de tip van Jeroen heeft geholpen. Laat je het weten of het heeft gewerkt? 


Hoi. Nee helaas heeft deze ook niet geholpen… 


Dus niet YouTube kijken via tv ontvanger, maar direct op uw smart tv. 

 


Ik kijk wel via de ontvanger. Ik heb gekeken bij de instelling van mijn tv maar kan deze niet bekabeld maken. 


Dag @Channieh1 Kun je vertellen hoe je één en ander hebt aangesloten? Hoe is je tv-ontvanger verbonden met je Experia Box? 


De tv ontvanger is aangesloten via een kabel naar de experia box. Met een utp kabel


Ok, @Channieh1 dus er gaat een kabel rechtstreeks van je Experia Box naar je tv-ontvanger. En je kunt alle zenders wel normaal bekijken en je ervaart geen verdere problemen? Het gaat echt alleen om YouTube kijken via je ontvanger? Wat gebeurt er als je de app op je eigen tv-ontvanger gebruikt?Â