Skip to main content

Ik heb mijn youtube gekoppeld aan mijn account hierbij heb ik in de instellingen aangegeven dat ik Nederlands ondertiteling wil gebruiken.

Bij elke nieuwe opstart van de youtube app op de kpn ontvanger staat de ondertiteling op Russisch. Ook nadat ik deze zelf wijzig blijft deze terug gaan naar deze taal, bij een nieuwe opstart.

Hoi @Sytze-v, dat is raar. Merk je dat alleen als je via onze tv-ontvanger naar YouTube kijkt, of ook op andere apparaten? Als het alleen op de ontvanger is, welk type ontvanger heb je precies van ons? Kan je er meer over vertellen zodat we mee kunnen denken?


Ik kijk het specifieke kanaal alleen via de vip502 , kijk ik dezelfde aflevering via mijn mobiel (youtube Android app) dan is er niets aan de hand. 

Elke aflevering nadat ik deze gestart heb start de ondertiteling automatisch eerst in engels en na paar seconden naar Russisch. Dan ga ik via het radar instellingen wisselen naar Nederlands. Sluit ik de app en open ik deze opnieuw gebeurt het precies het zelfde weer . De ondertiteling automatisch naar Russisch.

Onder de instellingen van youtube app staat de taal en locatie als Nederland .

 

In de app heb je onder instellingen de optie "app resetten". Ook nadat ik dit gedaan heb ik het zelfde probleem.  De instellingen onder mijn youtube account staan goed ingesteld als "Nederlands"

 

Bij dit kanaal kan je uit bijna alle talen kiezen. De andere kanalen die ik volg heeft de ondertiteling alleen de automatische gegenereerd engelse ondertiteling als optie.

 

Mocht je dit willen testen het kanaal is "itchy boots"


Naar mijn weten is het 2 of 3 updates geleden. Dat er niets aan de hand was


Het is een hele gekke situatie @Sytze-v, niet alleen Russisch maar ook een moment Engelse ondertiteling dus. Als de instellingen verder wel op Nederlands staan in de YouTube account en app lijkt het toch dat er iets aan de kant van Google misgaat bij het doorgeven daarvan aan de YouTube-app. Je kunt daarvoor het beste contact opnemen met Google zelf, zodat zij dat voor je kunnen bekijken: Hulp en support.


Het is een hele gekke situatie @Sytze-v, niet alleen Russisch maar ook een moment Engelse ondertiteling dus. Als de instellingen verder wel op Nederlands staan in de YouTube account en app lijkt het toch dat er iets aan de kant van Google misgaat bij het doorgeven daarvan aan de YouTube-app. Je kunt daarvoor het beste contact opnemen met Google zelf, zodat zij dat voor je kunnen bekijken: Hulp en support.

Prima. SlotjeÂ