Skip to main content

Elke keer als ik youtube opstart op mijn Samsung smart tv en een filmpje ga bekijken zijn de eerste beelden altijd vaag. Ook gaat hij na een aantal seconden laden en gaat dan na een poosje weer verder met afspelen. Dit laden gebeurt bij elke nieuwe video die ik ga afspelen. Het vage beeld verspringt op een gegeven moment en is dan wel scherp. Dit vage en onscherpe beeld gebeurt alleen bij het opnieuw opstarten van de youtube app op de smart tv.  Het laden gebeurt bij elke video. Het gaat hier om video's die ik bekijk op youtube dus niet om eigen gemaakte videos. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, het modem uit en weer aan gezet, de ontvanger opnieuw laten installeren maar tot op heden heeft het allemaal niet geholpen.

 

 

 

Hoi @dolfijntje777 en welkom hier op ons forum :)
Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier ook je vraag stelt! Als ik het goed begrijp, gebruik je de YouTube app van je Samsung tv maar dit werkt niet optimaal. Wist je dat je ook YouTube kunt kijken via de tv ontvanger van KPN? Vanuit KPN heb ik hier helaas geen directe oplossing voor in die zin dat de YouTube app op je Samsung tv niet door KPN is gemaakt. Je zou dit ook nog na kunnen vragen bij Samsung, wellicht zijn ze bekend met dit probleem en hebben ze hier een oplossing voor!