Skip to main content
Antwoord

Youtube Premium toevoegen aan KPN abonnement

• July 24, 2025
  • 12 reacties
  • 444 keer bekeken

Hi allemaal,

Is het mogenlijk om YouTube Premium toe tevoegen aan me Kpn abbonement? Zoals je ook Spotify kan toevoegen?

Beste antwoord door Marlon92

Gewoon op de website van YouTube en dan betalen via KPN. Wel eerst KPN PayPal instellen:

https://www.kpn.com/beleef/blog/betaal-apps-met-kpn-pay

12 reacties

• July 24, 2025

Dat kan je volgens mij al betalen via de KPN factuur.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 24, 2025

Hi,

Ik kan dat niet vinden. Ik zoek specifiek Youtube.

• Antwoord
  • July 24, 2025

Gewoon op de website van YouTube en dan betalen via KPN. Wel eerst KPN PayPal instellen:

https://www.kpn.com/beleef/blog/betaal-apps-met-kpn-pay

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 24, 2025

Ok. En dan wordt dat bij de kpn gevoegd zonder extra handelingen? Ik ben nog al een leek qua dat. Als t bij de Kpn app had gestaan vindt ik dat altijd makelijker,simpeler om tedoen.

• July 24, 2025

Zie mijn vorige reactie. Op die pagina staat YouTube zelfs genoemd. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 24, 2025

Is gelukt, dank. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 28, 2025

Hoi ​@Rowthedutch , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Is gelukt, dank. 

Fijn om te zien dat je er met behulp van Marlon uit bent gekomen en dat hier ook nog even hebt laten weten! 

ik heb YouTube Premium en nu kan ik met mijn account geen videos kijken en/of muziek luisteren...ga ik uit de Premium optie werkt alles gewoon...wat doe ik fout??

Krijg de melding:

Video niet beschikbaar

Deze content is niet beschikbaar.

Ga ik uit premium dan werkt gewoon alles!!!!!

Wie heeft de oplossing.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • September 13, 2025

Krijg de melding:

Video niet beschikbaar

Deze content is niet beschikbaar.

Ga ik uit premium dan werkt gewoon alles!!!!!