Skip to main content

Hallo. Ik heb alles, dus ook intenet, van KPN maar ook nog steeds een tv abonnement van Ziggo (wordt binnenkort afgestoten) Kan iemand mij uitleggen waarom de ziggo go app wel op mijn Samsung tablet werkt maar niet op mijn Samsung smart tv? Zitten beiden op hetzelfde kpn netwerk (glasvezel)

De Ziggo app voor op de tv werkt alleen als u een thuis abonnement van Ziggo heeft. Hij werkt dan alleen op uw eigen thuisnetwerk wat via een router verbonden is met Ziggo. 

Dat is bij KPN ook zo. 

De TV app van KPN voor op de tv werkt ook bij KPN alleen thuis op het eigen thuisnetwerk achter de router die verbonden is met KPN. 


Ik snap het nog niet helemaal. Waarom werkt het dan op de tablet wel?  Is dat niet dezelfde app als op de tv? 


Ik snap het nog niet helemaal. Waarom werkt het dan op de tablet wel?  Is dat niet dezelfde app als op de tv? 

Nee dat is niet dezelfde app. Zou ook niet kunnen. De app op de tablet bedient u met uw vingers. De app op de tv bedient met de afstansbediening. Daar is echt wel verschillende software voor nodig.

Het gebruik van de app op de tv buitenshuis is bewust geblokkeerd door providers. Ze staan het gewoon niet toe.


Reageer