Skip to main content
Vraag

Ziggo GO werkt niet: inlognaam of wachtwoord onjuist

• June 23, 2026
  • 7 reacties
  • 61 keer bekeken

Ik heb Ziggo Sport Totaal genomen via KPN. Nu (3 dagen later) krijg ik de Ziggo GO app niet werkend op de laptop (MacBook), hij blijft geven dat of inlognaam of password niet goed is. Iemand enig idee, ik heb Ziggo GO straks nodig op vakantie

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 23, 2026

Ziggo Sport Totaal werkt niet via Ziggo GO als je ZST via KPN hebt. 

Maar wel via http://go.ziggosporttotaal.nl. Er is ook een Ziggo Sport Totaal app voor smartphones en tablets. 

Wel eerst account maken via http://ziggosport.nl !

Dus niet Ziggo GO. 

Maar wel go.ziggosporttotaal.nl. 

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • June 23, 2026

@PeterG  je kan via de ziggo go app kan je op je KPN verbinding gewoon kijken naar Ziggo sport totaal.

Doe ik hier wekelijks ik kijk via account van een vriend van me ernaar.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • June 23, 2026

Ik heb Ziggo Sport Totaal genomen via KPN. Nu (3 dagen later) krijg ik de Ziggo GO app niet werkend op de laptop (MacBook), hij blijft geven dat of inlognaam of password niet goed is. Iemand enig idee, ik heb Ziggo GO straks nodig op vakantie

Dan zal je bij Ziggo je wachtwoord moeten opvragen / veranderen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 23, 2026

Dankjewel Peter, weliswaar moet ik kennelijk nog mijn abonnementen koppelen (met KPN abonnementsnummer en pincode), dan volgen er wat foutcodes. Daarna werkt het inderdaad. 

Nu hopen dat het straks in Oostenrijk ook werkt.

Groet Tjerk

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • June 23, 2026

Dankjewel Peter, weliswaar moet ik kennelijk nog mijn abonnementen koppelen (met KPN aboonementsnummer en pincode), dan volgen er wat foutcodes. Daarna werkt het inderdaad. 

Nu hopen dat het straks in Oostenrijk ook werkt.

Groet Tjerk

Ja, Ziggo Sport Totaal werkt in het buitenland via KPN, maar dit is strikt beperkt tot landen binnen de Europese Unie 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 23, 2026

Je kunt de 6 kanalen van Ziggo Sport Totaal ook gewoon via de KPN TV+ app kijken. (Landen EER)

Via laptop ook: http://tv.kpn.com

Welk sport evenement wil je kijken?

En indien via mobiel internet wees je bewust van verbruik. 

KPN TV via app 3 GB per uur.

KPN TV via laptop op middel te zetten. Dam circa 1,2 GB per uur.

Go.ziggosporttotaal.nl, 720p, 1,2 GB per uur 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hallo ​@polini23, welkom bij de community! Fijn om te lezen dat het inmiddels werkt.😊 Dankjewel voor het meedenken ​@MennoG78!

@PeterG geeft hier nog een aantal handige aanvullende tips. Mocht je in Oostenrijk toch tegen iets aanlopen met de Ziggo Sport-app of de website van Ziggo Sport Totaal, dan kun je de zenders van Ziggo Sport Totaal binnen de EER ook gewoon bekijken via de KPN TV+ app of via KPN TV: Start

En indien via mobiel internet wees je bewust van verbruik. 

KPN TV via app 3 GB per uur.

KPN TV via laptop op middel te zetten. Dam circa 1,2 GB per uur.

Go.ziggosporttotaal.nl, 720p, 1,2 GB per uur 

Ook handig de informatie hierboven te lezen! Hopelijk kun je straks zonder problemen genieten van de sportevenementen die je wilt volgen. Alvast een fijne tijd in Oostenrijk en veel kijkplezier gewenst!