Skip to main content

De app van ziggo sport free is een waardeloze app, die steeds stopt en weer moet laden of je moet de app uitzetten en weer opnieuw aanzetten en dit gebeurd elke 10 minuten. En dit gebeurd allemaal op een iPad. De tv app werk vaak helemaal niet, alleen een zwart beeld, soms doet hij het 45 minuten en als je hem uitzet met reclame, wil hij niet meer.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Frans op de Laak 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

Kpn tv +  alles bekabelt en glasvezel, maar hij doet het ook niet op mijn ipad

Kpn tv +  alles bekabelt en glasvezel, maar hij doet het ook niet op mijn ipad

Hallo @Johanjo wil je s.v.p. een eigen topic maken met een duidelijke probleemstelling.

Je breekt nu in in het topic van iemand anders en de antwoorden aan diverse forumleden binnen 1 topic kunnen dan voor verwarring zorgen.

Zie het probleem niet deze toch ging over problemen met ziggo of heb je aandelen

Zie het probleem niet deze toch ging over problemen met ziggo of heb je aandelen

Hou het vriendelijk s.v.p.  

Zie ook de huisregels.

@Johanjo 

Heb je de Ziggo Go free op de Ziggo site aangemaakt (aangemeld met gebruikersnaam en wachtwoord)?

Heb je op de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box een Google account? Zo ja, dan kan je de Ziggo app downloaden en het Ziggo Go free account (gebruikersnaam en wachtwoord) ingeven.

Dat het geen super perfecte app is, dat klopt.

Maar daarvoor moet je bij Ziggo aankloppen.

Ziggo bepaald alles.

Hallo @Johanjo ,

Misschien dan maar eens de Ziggo-Go-app proberen op jouw smart-TV of op jouw mobiele telefoon. 

Bij mij werkt de Ziggo-Go-app prima op zowel mijn TV als op mijn iPhone. 

Voor verdere problemen kun je het beste terecht bij Ziggo. Het is tenslotte hun app. KPN heeft er verder niets mee te maken. 

Ja, ik heb de nieuwste tv ontvanger, vorige week binnen gekregen en kon tv +   Met 100/100. En natuurlijk kan ik de app op mijn tv zetten, maar hij doet het al heel slecht op mijn iPad en bij de tv moet ik dan met 2 afstand bedieningen werken en het zou mooi zijn als dat met alleen de kon afstandsbediening kon. En natuurlijk weet ik wel dat het een ziggo app is en heb ik het aangekaart, maar ja ik heb kon en geen ziggo, dus ze luisteren niet eens en mijn hoop was en is dat er kpn klanten zijn die hiervoor een oplossing zouden hebben

@Johanjo

Heb je ook een mobiele telefoon? Zet daar de app eens op en gebruik een Chromecast. 

Dat moet gewoon werken als jouw WiFi een acceptabele sterkte heeft. En ja, dat werkt dan via jouw TV. Maar uiteindelijk gaat het erom dat je ongestoord naar het voetbal kunt kijken. 

Reageer