Skip to main content
Beantwoord

Ziggo Sport Totaal mogelijk zonder KPN TV abonnement?

• 17 maart 2025
  • 2 reacties
  • 79 keer bekeken

Hoi allen,

Ik zit momenteel bij ziggo voor internet en tv maar wil terug naar kpn met alleen internet en en een tv+ ontvanger om te streamen. Ik hoef dus geen reguliere tv zenders. Ik wil echter wel ziggo sport totaal als extra pakket. Is het mogelijk om ziggo sport totaal dan via de tv ontvanger te kijken? Is hier een app voor op de tv ontvanger of kan ik gewoon bij de tv kanalen? 

Ik heb hier nog geen duidelijk antwoord over kunnen vinden.

Ik hoor het graag!

Beste antwoord door PeterG

Om Ziggo Sport te nemen is een TV+ box met alleen streaming à € 3,50 onvoldoende. Om Ziggo Sport Totaal te nemen is ook het tv zenders gebeuren noodzakelijk. Daar zit het in. Als extra pakket.

Ziggo Sport Totaal verkoopt zelf geen OTT abonnementen meer.

Net als bij Ziggo zijn het 6 lineaire kanalen. 

En net als bij Ziggo heb je toegang tot GO.ZIGGOSPORTTOTAAL.NL. Dat is alleen op mobiel, tablet en laptop beschikbaar. 

Kpn heeft alleen geen kanaal on het basispakket. 

De 6 kanalen krijg je ook via de KPN TV+ APP. 233 tot en met 238.

De prijs bij kpn is € 17,99. (Bij Ziggo vanaf 1 mei € 16,99)

Dus alleen met TV+ à € 12,50 + extra pakket ZST € 17,99. (= € 30,49). En nog het internet natuurlijk. 

Bekijk origineel

2 reacties

PeterG
Superuser
  • 61785 reacties
  • Antwoord
  • 17 maart 2025

Om Ziggo Sport te nemen is een TV+ box met alleen streaming à € 3,50 onvoldoende. Om Ziggo Sport Totaal te nemen is ook het tv zenders gebeuren noodzakelijk. Daar zit het in. Als extra pakket.

Ziggo Sport Totaal verkoopt zelf geen OTT abonnementen meer.

Net als bij Ziggo zijn het 6 lineaire kanalen. 

En net als bij Ziggo heb je toegang tot GO.ZIGGOSPORTTOTAAL.NL. Dat is alleen op mobiel, tablet en laptop beschikbaar. 

Kpn heeft alleen geen kanaal on het basispakket. 

De 6 kanalen krijg je ook via de KPN TV+ APP. 233 tot en met 238.

De prijs bij kpn is € 17,99. (Bij Ziggo vanaf 1 mei € 16,99)

Dus alleen met TV+ à € 12,50 + extra pakket ZST € 17,99. (= € 30,49). En nog het internet natuurlijk. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hallo en welkom op de KPN Community ​@Vermeerr. Met alleen een TV+ Box voor streaming ga je het helaas niet redden. Er is een volledig tv-abonnement nodig om van het Ziggo Sport zenderpakket gebruik te kunnen maken.