Skip to main content
Antwoord

Zijn hier gebruikers van Viaplay en werkt dat goed? Kan ik ook darts kijken?

• November 1, 2025
  • 8 reacties
  • 137 keer bekeken

Jozjo
Slimmerik

Zijn er gebruikers van Viaplay tv plus en werkt dat goed? Heb nu via KPN Viaplay basis (met F1tv). Kijk eigenlijk alleen F1 (en af en toe darts) en toch het liefst via Viaplay vanwege het Nl programma er omheen (ik vind dat eigenlijk best goed haha) en geen zin om bij het begin vd race weer te switchen naar F1tv om zonder reclame te kijken. Ik weet dat Viaplay rv plus ook reclame heeft maar is wel goedkoper en blijft hopelijk niet hangen na teclames tussen programmas door.

En is daar ook de Wk darts helemaal te zien?

Beste antwoord door Jozjo

Dank allemaal ik ga het denk maar gewoon rechtatreeks bij viaplay afsluiten zonder reclames

8 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • November 1, 2025

Ik heb zelf geen ViaPlay meer, wel een paar jaar geleden gehad.

Omdat ik alleen F1 keek, heb ik een begin 2024 F1 TV Pro genomen.

En dat bevalt heel erg goed.

Zie ook hier en zet hem op maandelijks.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 1, 2025

Hallo ​@Jozjo ,

Viaplay heeft best veel abonnees, dus het zal over het algemeen best wel goed werken. 

Wat betreft het WK Darts: 

Finale WK Darts 2026

Het WK Darts 2026 kijk je live op Viaplay

Laatste update: 30 oktober 2025

bron: 

https://www.ziggo.nl/entertainment/sport/darts/wk-darts/finale

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 1, 2025

Viaplay TV+ via kanaal 230 zal prima werken. Maar ik betwijfel of dáár darts op te zien is. Formule 1 heeft daar voorrang als dat er is.

Het WK Darts is in ieder geval vanaf de derde ronde exclusief via de app/site van Viaplay. Ronde 1 en 2 ook via kanaal 51 Viaplay TV in het basispakket. Het is niet te zien op het kanaal Viaplay TV+ (230).

Een ander groot nadeel is dat het alleen via de ontvanger en alleen op je eigen adres is te kijken. 

De Viaplay app geeft veel meer vrijheid waar je kijkt en wat (!) je kijkt. Voor maar € 2 per maand meer.

WK Darts PDC. 12/12/2025 t/m 3/1/2026

Viaplay TV, basispakket 51, ✅ ronde 1,2

Viaplay (streaming), app, ✅ ronde 1 t/m finale. 

Viaplay TV+, abonnee-zender 230, ❌

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 2, 2025

Hoe heb je dat bij Ziggo gevonden ​@Noordzee ?

Zelfs met de zoekfunctie op hun site kreeg ik het niet. Ook niet met "WK Darts PDC".

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 2, 2025

Hoe heb je dat bij Ziggo gevonden ​@Noordzee ?

Zelfs met de zoekfunctie op hun site kreeg ik het niet. Ook niet met "WK Darts PDC".

Ik had een zoekopdracht in Google geplaatst. Dus niet rechtstreeks op de website van Ziggo gezocht. Het kan best dat die gevonden pagina uit mijn link nu nog een soort van “verborgen” staat. Het duurt natuurlijk ook best nog wel een flinke periode voordat dat WK begint. Ik vermoed dat de loting ook allemaal nog moet gebeuren. (Ik volg het darten niet zo.) 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 2, 2025

Jozjo
Slimmerik
  • Auteur
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • November 2, 2025

Dank allemaal ik ga het denk maar gewoon rechtatreeks bij viaplay afsluiten zonder reclames

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 2, 2025

Graag gedaan, je bent dan in ieder geval verzekerd van het kijken naar de Formule 1 en ook naar het door jou genoemde WK Darts.