Ik heb HBO max premium abo.
Ik kan alle films etc. zien.
Eurosport vraagt om een add-on sport ?? Terwijl aangegeven wordt dat Eurosport inclusief is.
Wat nu ??
Ik heb HBO max premium abo.
Ik kan alle films etc. zien.
Eurosport vraagt om een add-on sport ?? Terwijl aangegeven wordt dat Eurosport inclusief is.
Wat nu ??
Waar lees je dat Eurosport inclusief is met Hbo Max Premium?
Dat was het geval bij Discovery plus.
HBO Max Premium houd alleen content in hogere kwaliteit in en tegelijk kijken op meer apparaten.
Je zal toch echt de Sport add-on voor € 5,00 moeten afnemen.
Eurosport 1 heb je sowieso met KPN TV.
Pluspakket, gratis met mobiel kpn abonnement, bevat Eurosport 2.
Dus om dan nog die add-on te nemen... Dure sportzender.
Hallo
Wil je Eurosport 1 en Eurosport 2 ook zien, dan moet je voor 5,00 per maand een "Sport add-on" toevoegen.
bron :
Sport add-on voor € 5,-/maand*
Dank voor jullie reacties. Het dilemma Is al opgelost door HBO te down sizen (HBO max terug naar HBO standaard voor 2 schermen) en eurosport te kijken op de standaard KPN kanaal 35,36
Tja, dat is niet wat KPN zegt bij HBO max premium. De tekst suggereert echt dat je ook eurosport hebt. Aangezien dit ook al op de normale KPN zit, zou dat dus gratis moeten zijn.
Ik ben het met je eens dat dit duidelijker uitgelegd kan worden op bv deze website:
https://www.kpn.com/entertainment/hbomax
Aan de andere kant heb je gewoon toegang tot Eurosport via bv de TV-ontvanger.
De prijzen bij KPN zijn precies hetzelfde als rechtstreeks bij HBO Max. Alleen kun je bij het aanbod via KPN niet kiezen voor dat Sport add-on.
Eurosport 1 heb je sowieso met KPN TV.
Pluspakket, gratis met mobiel kpn abonnement, bevat Eurosport 2.
Dus om dan nog die add-on te nemen... Dure sportzender.
Eurosport via de HBO ad on is iets anders dan Eurosport 1 en 2.
Met de Eurosport sport ad on via HBO kan dan kiezen uit veel verschillende sporten zonder reclame.
Je moet wel de Sport Ad-on bij HBO (via HBO) voor € 5,-- per maand erbij nemen.
Het zit zo wie zo niet standaard bij HBO, ook niet bij HBO premium.
HBO heeft alle sport inderdaad nu ondergebracht in een extra abonnement, de sport add-on. Ik meen dat dat vorig jaar is gebeurd. De kpn site is daar helaas nog niet op aangepast. Ik meld dat direct even. Je kunt er echter geen rechten aan ontlenen.
Je hebt toch gewoon ook KPN TV?
HBO heeft alle sport inderdaad nu ondergebracht in een extra abonnement, de sport add-on. Ik meen dat dat vorig jaar is gebeurd. De kpn site is daar helaas nog niet op aangepast. Ik meld dat direct even. Je kunt er echter geen rechten aan ontlenen.
Je hebt toch gewoon ook KPN TV?
Maar dan heb je veel reclames en kan je niet kiezen uit meerdere sporten via Eurosport 1 of 2 via KPN kanaal 35 en 36.
Eurosport 1 en 2 zoals via de KPN kanalen inclusief reclame zit er ook bij.
Maar ook vele sporten zonder reclame zijn te zien.
Tijdens de Olympische spelen Parijs 2024 was het gratis voor iedereen om het te kunnen ontdekken.
En dat was best mooi, de sport kiezen die je wilt zien zonder reclame.
Ook wielrennen etc. straks in 2025.
Kosten voor deze add-on is € 5,-- per maand.
Inderdaad kan ik eurosport ook bij kpn zien. Door de down siszing van HBO ( -€4,-) , kan ik nu de sport ad-on nemen voor de wintermaanden. ( extra € 5,-)
Dank allen voor de reacties. Heeft eea duidelijk gemaakt.
Ik lees dat het duidelijk is en het is mij nu ook duidelijk waar de verwarring vandaan komt. De marketing mensen bij KPN zijn lekker bezig.
Van de kpn pagina's deze tekst staat bij alle drie de abonnements vormen.
'Iconische series, blockbusters, true crime, reality en de grootste live-sportevenementen.'
Dat klopt simpelweg niet en schept verwachtingen die niet uitkomen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.