Iedere keer als ik via de TV kijk valt het beeld zwart en moet ik opnieuw Prime opstarten. Best wel storend en niet van deze tijd. Wat valt eraan te doen?
Welke tv ontvanger gebruik je?
een Arris ontvanger
De 2952 en de 5202 hebben al maanden last van slecht werkende apps, zie ook.…
Problemen met apps Netflix, Videoland en NPO
Hoi ​
In het laatste geval, gaat het zeer waarschijnlijk helpen om de tv ontvanger een frisse start te geven. Hoe je dit doet lees je via de link hieronder.Â
Â
Ik ga via de app op de smart tv naar Prime. En heb al regelmatig de tv ontvanger een reset gegeven, maar het blijft gewoon gebeuren. Met Netflix heb ik dit niet, dat werkt gewon goed.
Als het gaat om de smart tv app van Prime Video, dan heeft de KPN tv-ontvanger er niet zoveel mee te maken. Dan raad ik je aan om de app op je tv even te deinstalleren en daarna opnieuw te installeren. Wellicht dat dat helpt.Â
Wat je ook kunt doen is via de KPN tv-ontvanger naar de Prime Video app gaan. Dit doe je door middel van op de Menu-knop te drukken en dan te kiezen voor Apps op tv.Â
Bedankt. Ik heb inmiddels een bericht van KPN ontvangen dat mijn modem een update gaat krijgen deze week. Dus wacht het verder even af of dit een verbetering wordt van de bestaande situatie.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.