Skip to main content

Ik heb steeds zwart beeld via de viaplay app op mijn tv. Op alle andere apparaten lukt het wel.

Casten van mobiel naar tv kan ook. Maar ik wil gewoon de app op mijn tv bedienen.

Tevens is het beeld vaak onscherp.

Graag een oplossing,  hier betaal ik niet voor

Wat lastig.

Op welk merk smart-tv gebruik je de app? (nouja, wil je 'm gebruiken). Ikzelf gebruik 'm op een Samsung en mijn moeder op een Philips en daarop gaat het prima.

Of bedoel je dan kanaal 225 op de ontvanger geen beeld geeft?


Ik heb steeds zwart beeld via de viaplay app op mijn tv. Op alle andere apparaten lukt het wel.

Casten van mobiel naar tv kan ook. Maar ik wil gewoon de app op mijn tv bedienen.

Tevens is het beeld vaak onscherp.

Graag een oplossing,  hier betaal ik niet voor

 

Vreemd, maar zoals @PeterG ook vraagt, welke Smart tv heb je en hoe oud is deze.

 

Zie hier, waar je ViaPlay op kunt zien. 


Het is een Sony bravia van 1 jr oud


TV zelf al eens opnieuw laten opstarten dmv ingedrukt houden van de aan/uit knop?

Lijkt mij geen kpn issue en sowieso is Viaplay zelf gewoon bagger,... 


Dat klopt jeroenB22, als er geen f1 is, is er niks aan de hand en werkt het gewoon. Nooit problemen met andere apps, dus dit lijkt mij idd een viaplay probleem. Wellicht kan KPN alles betreft F1 op zender uitzenden?! 


Het is een Sony bravia van 1 jr oud

 

Die draait toch op Android?

Dan mag het volgens mij geen probleem zijn.

Zelf heb ik een LG Oled van 1 jaar oud, dus ik weet niet hoe je het moet doen.

Maar er zijn vele met een Sony tv (een goede en mooie tv), dus ik verwacht veel oplossingen voor je. 😉


Hier een 2021 Bravia met Google TV. Het is dat ik vastzit aan dat jaarabbo van Viaplay. Maar ik vertik het eigenlijk om deze te gebruiken.

Dus ik dacht even app aanzetten. En het leek erop dat ik ook een zwart beeld had, maar na enkele minuten leek app wel verder te gaan. Maar tv leek ook vast te lopen. Dus tv even een reset gegeven, iig vond ik het niet tv gerelateerd maar gewoon die brakke app die waardeloos is,…

Anders lekker F1 TV pro nemen,... Die app kun je via Sideloaden ook op je tv zetten. Gewoon downloaden van APKmirror. En soms moet je weer even een nieuwere versie erop installeren, omdat die weleens aangeeft dat app niet meer wordt ondersteunt. Tegenwoordig helaas ook met Viaplay commentaar of je zet Olav er lekker naast. 


Welkom bij ons op het forum @Danielle81. Dat de app precies niet werkt tijdens de race is natuurlijk vervelend, Zender 225 is tijdens de zaterdag kwalificaties en de races op zondag beschikbaar, zodat de app niet te zwaar belast wordt. Die sessies geeft VIaplay daarvoor door de andere sessies niet.

Als de Viaplay app niet goed werkt kunnen wij daar weinig voor betekenen, dat is een app van Viaplay zelf en zij kunnen je daar bij helpen: Contact | Viaplay.

 

Voor meer informatie over Viaplay en wat wij daarbij kunnen betekenen kan je kijken op deze pagina: