Skip to main content

Waarom zoek jij het telefoonnummer van onze klantenservice?

• October 14, 2025
  • 81 reacties
  • 22542 keer bekeken
Toon eerste bericht

81 reacties

• Helper
  • August 13, 2026

Soms zijn de vragen wat ingewikkelder dan je bij de onderwerpen of chatbox kwijt kunt. Het zou KPN sieren als men daar een telefoonnummer voor heeft; Versterkt het vertrouwen in een dergelijke grote klantgerichte organisatie!

Jasper van KPN
Moderator

Dank voor je toevoeging ​@Jevo, sommige dingen zijn verbaal makkelijker te bespreken inderdaad. Je zegt het alsof we geen nummer hebben, maar die hebben we wel. Je kunt daar ook een terugbelafspraak voor maken.

• Helper
  • August 13, 2026

Om een persoonlijk advies mbt mijn abonnement en een aantrekkelijk aanbod dat ik kreeg voor mijn mobile 

• Helper
  • August 13, 2026

Bij een belafspraak kom je weer bij ‘tig’ keuzemogelijkheden en dito schermen. Waarom zo ingewikkeld maken. Een direct scherm waar op je de afspraak met het onderwerp kunt invullen zou veel makkelijker zijn naar mijnmening.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 13, 2026

Op de pagina die Jasper genoemd heeft, vind je rechtsonder:

Jasper van KPN
Moderator

Dat kan via die link inderdaad, daar moet je wel aangeven waar het over gaat, zodat je contact hebt met de juiste afdeling. Ik zag dat je ook al een eigen topic had aangemaakt, daar kan je het beste verder reageren. Dit topic waar we nu zijn is om voorbeelden te verzamelen, het met je meedenken kan in beter in andere topics, zoals je eigen.