Skip to main content
Sticky

Wat vind jij van persoonlijke communicatie van KPN?

• August 26, 2026
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

We zijn benieuwd naar jouw mening. KPN test verschillende manieren om communicatie persoonlijker en relevanter te maken. Maar wat vind jij daarvan? Voelt zo’n bericht persoonlijk en prettig, of maakt het voor jou eigenlijk geen verschil? En maakt het uit waarvoor je de communicatie ontvangt? We stellen je er graag een paar vragen over. 

Je kunt zelf kiezen hoe we je aanspreken

In de MijnKPN App kun je bij Profiel → Account → Persoonsgegevens aangeven of je met je voornaam aangesproken wilt worden. Bij Voornaam (optioneel) staat: 

We spreken je graag persoonlijk aan met je voornaam. Het kan zo zijn dat je ondanks je keuze voor gebruik van je voornaam, in sommige communicatie toch nog met je initialen en achternaam wordt aangesproken. Hier werken we nog aan. 

Wat gebeurt er als je voornaam hebt ingevuld?

Ik heb mijn voornaam ingevuld en kreeg vervolgens een gepersonaliseerde nieuwsbrief. Bijvoorbeeld met mijn voornaam in de onderwerpregel:

Wat vind jij? Een korte vragenlijst!

We zijn benieuwd naar jouw eerlijke mening. Daarom hebben we 5 vragen voor je. Jouw mening helpt ons om te bepalen wanneer personalisatie echt iets toevoegt en wanneer juist niet. 

Goed om te weten: deze vragenlijst is anoniem. Je naam en e-mailadres worden niet automatisch verzameld. We zijn vooral benieuwd naar je eerlijke mening, dus laat vooral weten wat je écht vindt.

Vul de vragenlijst in

En natuurlijk zijn we ook benieuwd naar de discussie hier op de Community. 

Vind jij het prettig als KPN je bij je voornaam aanspreekt? En maakt het voor jou uit om wat voor soort bericht het gaat?

Laat het weten in de reacties. We zijn vooral benieuwd waarom je dat vindt!

3 reacties

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • August 26, 2026

Ik vind het prima dat ik in de aanhef sta, ook aangegeven.

Wat het misschien nog persoonlijker maakt is dat je zelf deels de informatie kan selecteren die je in zo een nieuwsbrief zou willen als dat kan uiteraard.

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • August 26, 2026

Ik heb totaal geen probleem om aangesproken te worden met mijn voornaam. 😀🙋

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • August 26, 2026

Nou niet alleen hier neerzetten maar ook in het formulier dan ;)

Veel bedrijven doen dit al een tijdje verbaasde me al eerlijk gezegd dat KPN dit niet deed.