Skip to main content
Sticky

Word lid van het KPN TV+ Testpanel Avalon!

• April 30, 2026
  • 90 reacties
  • 2534 keer bekeken
Toon eerste bericht

90 reacties

Aangemeld! :)

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 3, 2026

Is dit alleen voor nieuwe updates of ook voor nieuwe appartuur?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 3, 2026

Lees het beginbericht die verteld je alles, meer weten wij ook niet en wordt er ook  niet verteld ​@joop2011 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 3, 2026

Ik kan het op 2 manieren opvatten wat in het beginbericht staat.

Vandaar mijn vraag.

Al denk ik dat het alleen om updates gaat op bestaande (al in omloop zijnde) apparatuur.😉

Kerkdriel
Helper
Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • May 3, 2026

Gaat alleen om bestaande in omloop zijnde apparatuur want je moet het serienummer doorgeven. 

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • May 3, 2026

Ik kan het op 2 manieren opvatten wat in het beginbericht staat.

Vandaar mijn vraag.

Al denk ik dat het alleen om updates gaat op bestaande (al in omloop zijnde) apparatuur.😉

Ik maak daar geen andere apparatuur uit op hoor anders had dat er wel gestaan ;)

Wellicht is project Avalon : Android upgrade ook.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15

Ik zie ook een hoop accounts reageren met maar 1 of 2 reacties. Uiteraard heel goed dat iedereen mee wilt doen. Maar weet ook dat een update misschien kan tegenvallen. Ik heb heel vaak mee gedaan aan het bèta programma van Apple en meestal vond ik het op het begin helemaal niet leuk. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 3, 2026

Klopt, is inherent aan een pilot. Ook bij kpn heb ik wel 's aan pilots meegedaan die in het begin erg tegenvielen. Ik denk dan aan het ‘Nieuwe TV-menu’ en ook aan de ‘TV+ box'. 

• Deelnemer
  • May 4, 2026

www.ikdoemee.nl

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Super leuk om alle belangstelling en enthousiaste reacties te lezen!

Voor wat betreft de verwachtingen: ik zou zeggen, meld je vooral aan als je het leuk vind om je vast te bijten in het uitproberen en onderzoeken van dingen. En ga er zo neutraal mogelijk in, dat lijkt me de beste insteek voor een leuke en succesvolle test!

MSC6366
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • May 4, 2026

Zojuist ingeschreven ! Als IT Manager moet je op alle vlakken kennis vergaren, dit is nog een redelijk onbekend terrein voor mij waar ik de kennis verder voor op wil bouwen...

Kerkdriel
Helper
Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • May 4, 2026

Vanaf wanneer gaat deze Avalon test eigenlijk starten? (ben al aangemeld uiteraard) 🤖

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Bedankt voor je aanmelding ​@Kerkdriel! Ik heb nog geen geen concrete datum voor je maar je wordt tijdig op de hoogte gesteld als je geselecteerd wordt!

FamvDijk
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • May 4, 2026

Ook weer aangemeld
Ben heel benieuwd!

• Deelnemer
  • May 4, 2026

Zou Avalon wel willen testen ben zeer benieuwd wat er anders is/wordt.

Ben wel een beetje van nieuwe dingen bijhouden.

Wewa
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • May 4, 2026

Gaat Solcon dit ook testen?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dit testpanel is alleen voor KPN klanten ​@Wewa 

Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • May 4, 2026

Ook weer aangemeld. 

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • May 5, 2026

Zou ik nog op tijd zijn, ik kan mijn abonnement verlengen maar heb geen TV+ ontvanger.

Goede vraag ​@satshow, komen we maandag op terug! Je kunt sowieso alvast de verlenging regelen als je graag de TV+ Box of Soundbox wilt, los van het testpanel. 🙂

Is hier iets over bekend?

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • May 5, 2026

Aangemeld, heb al een klein beetje ervaring met testen dus zou zeggen kom maar op! 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

We hebben in de kleine week dat deze oproep nu live staat al meer dan 80 aanmeldingen gehad. We zijn hier heel erg blij mee!

We zien wel dat TV+ nogal oververtegenwoordigd is ten opzichte van de Soundbox.

De aanmelding is nog steeds open. Maar gezien die scheve verhouding zijn we vooral op zoek naar meer mensen met een Soundbox.

Betekent dat als je je op dit moment aanmeldt met een TV+ Box, je waarschijnlijk op de reservelijst terechtkomt. Meldt je je aan met je Soundbox, dan is de kans dat je geselecteerd wordt erg groot.

Zou ik nog op tijd zijn, ik kan mijn abonnement verlengen maar heb geen TV+ ontvanger.

Goede vraag ​@satshow, komen we maandag op terug! Je kunt sowieso alvast de verlenging regelen als je graag de TV+ Box of Soundbox wilt, los van het testpanel. 🙂

Is hier iets over bekend?

@satshow, gezien bovenstaande, als je verlengt met een Soundbox ben je zeker nog wel op tijd :)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 6, 2026

Ik heb me een paar dagen terug ook aangemeld. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 6, 2026

Avalon gevonden in Hudson en Rex op BBC nl 😎

Kerkdriel
Helper
Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • May 6, 2026

Ik kwam deze nog tegen in KPN kleuren.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 6, 2026

Toen ik de naam van deze pilot zag, moest ik onmiddellijk aan dit nummer uit mijn jeugd denken: https://m.youtube.com/watch?v=0-bI7KQun0c