Skip to main content

hoi.

jk heb internet besteld zat bij telfort maar nu heb ik een abonnement genomen met 200:200 snelheid. zou op de 21e ingaan helaas nog steeds  niet gewijzigd

gr leon

 

 

 

 

 

 

 

Hoi @ljbosch23, welkom op het forum! Inmiddels zijn we al weer even verder. Haal je de nieuwe snelheden al?
Anders kijk ik graag even mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


goeie dag

 

de gegevens zijn bijgewerkt

gr leon

 

 

 


Bedankt voor je gegevens @ljbosch23
Twee dingen! 

  • De 200-200 snelheid staat inmiddels al netjes aan en je modem zou dat ook goed binnen moeten krijgen.
  • Je hebt ook een abonnement op de techdesk, je kunt hiervoor dus altijd het beste met hen bellen op 0800-0402. Je wordt dan automatisch met hen doorverbonden.

internet die werkt nu best goed alleen heb ik nu een ander probleem

 

heb ook een tv verbindingset voor 1 tv alleen geeft hij vaak storing dat hij geen verbinding heeft. de lampjr gaat rood branden. als ik naar mijn meterkast loopt en op het knopje drukt dan krijgt hij weer verbinding. tv en meterkast staat in beneden verdieping en is denk ik 5 meter van elkaar


Hoi @ljbosch23, ook daar kunnen mijn collega's van de techdesk bij 0800-0402 je het beste mee helpen.
Ter referentie is hier ook een topic over.