Skip to main content

Hallo mensen, 

 

Ik probeer werkelijk al een week om een 3e superwifi punt aan te sluiten.

Ik heb meerdere topics gelezen op dit forum over anderen die het niet voor elkaar krijgen en de tips die daarin staan werken geen van allen bij mij. Via de app lukt niks, tijdens scannen van de QR codes leest hij geen 1 van mijn versterkers terwijl 2 het gewoon al 2 maand goed doen. De laptop bekabeld aangesloten en naar http://192.168.2.1/ gegaan.. pagina laad niet eens.

 

Ook in de app vind ik geen enkel aangesloten apparaat in mijn netwerk lijst terwijl toch echt die andere 2 versterkers aangesloten zijn, en ja ik zit op het goede netwerk.

Op de vraag; heeft de versterker genoeg tijd gehad om te verbinden en te updaten, ik heb hem als een nachten aan de stekker gelaten met een groene lamp, en daarna een nacht boven laten staan met een paarse lamp en helemaal niks.

 

Ik ben zo a-technisch als wat en ik kom er helemaal niet meer uit en weet niet waar ik het nog zoeken moet. Maar een dure monteur laten komen? of is er iemand met de gouden tip? :sob:

Als u hem bekabeld aansluit is de lamp groen? Maar zodra u de utp kabel eruit trekt word de lamp paars?


Correct


Het is net als een afspraak maken bij de tandarts voor kiespijn en op het moment dat je heen moet het over is…

De hele week problemen gehad en de app gaf niets van mijn netwerk aan, ik start net de app weer op en ineens staan al mijn andere wifi punten er weer in en alle apparaten die verbonden zijn. opnieuw geprobeerd met “een superwifi punt toevoegen” en ineens werkt alles…?

Ik ben met stomheid geslagen. Er is niets anders gegaan dan anders. Was er wellicht een storing in de app deze week?


Reageer