Skip to main content

Gisteren mijn pakket met 3 superwifi punten ontvangen.

De installatie van de eerste 2 superwifi punten ging goed. Bij de 3e heb ik bij het plaatsen van het wifi punt op zolder per ongeluk met mijn vinger de WPS knop aan de achterzijde ingedrukt. Het 3e wifi punt is nu wel verbonden, maar niet met de andere 2 wifipunten. Er brand geen groen lampje aan de onderkant van het wifi punt. Sterker nog er brand geen enkel lampje meer. Ook zie ik nu bij de beschikbare wifi netwerken dat er een netwerk “zolder” bij is gekomen. Het wifi punt is echter wel gewoon verbonden met de juiste router netwerkverbinding.

Wat moet ik nu doen om dit 3e wifi punt weer gewoon te kunnen verbinden met de andere 2 wifi punten? Moet ik het 3e wifi punt resetten? Zo ja, hoe lang moet ik de resetknop ingedrukt houden?

Resetten, knopje ongeveer 15 seconden vast houden. Totdat de lamp 3 keer groen knippert. 


Bedankt voor je reactie Nick83.

Als ik ga resetten, moet het wifi punt dan met een kabel verbonden zijn met de expedia box of moet ik hem gewoon op de positie laten staan waar hij nu staat?


Na het resetten moet die uiteraard eerst weer ongeveer 20 minuten met de kabel verbonden worden ja.


Bedankt voor je snelle reactie.

Ik ga ermee aan de slag.


Het is gelukt Nick83.

Bedankt voor je hulp!


Reageer