Skip to main content

Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden een derde superwifi punt aangeschaft. Ik heb al 2 andere superwifi punten die prima werken. Ik heb alle stappen van het stappenplan gevolgd, heb het nieuwe punt met een ethernetkabel verbonden en daarna losgemaakt, maar elke keer blijft het nieuwe punt na even groen te knipperen paars licht geven. Het heeft dus nog de fabrieksinstellingen, maar het lukt me niet om de gegevens van mijn wifi over te zetten. Ik heb het meerdere malen geprobeerd en heb het punt ook al gereset. Kan iemand me helpen?

Hoe lang laat je het punt verbonden met het modem voordat je deze losmaakt? Heeft een paar minuten nodig om op te starten en daarna ongeveer 10 minuten om alle instellingen over te nemen en de nieuwste software binnen te halen.


Ik heb het punt zelfs langer dan een uur aan het modem gelaten, maar dat heeft niet geholpen


Dat is wel apart. Het lijkt erop alsof deze de instellingen helemaal niet over wilt nemen, normaal gesproken moet een derde Superwifi punt gewoon toe te voegen zijn. Ik ben even aan het denken wat het zou kunnen zijn.

 

Heb je al geprobeerd dat nieuwe punt aan de kabel te laten zitten en die ene die normaal aan de kabel zit los te koppelen? Misschien werkt dat wel.


Ik heb zoals je zei het oude punt losgemaakt en toen werden alle punten rood. Vervolgens heb ik het oude punt weer verbonden en toen gingen deze en het nieuwe punt ineensbeide blauw knipperen, updaten dus blijkbaar. Daarna werden ze groen en heb ik het nieuwe punt losgekoppeld en nu doet ie het helemaal. Blijkbaar heeft dat toch iets gedaan, bedankt!