Skip to main content
Beantwoord

Aansluiten Superwifi en TV op 1 aansluitpunt van de Box 12

• March 21, 2025
  • 26 reacties
  • 183 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

26 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik geef je deze stappen meer voor de volledigheid, Huub. Zodat ik even zeker weet dat alle relevante informatie met jou gedeeld is, en dit ook gedaan is. Want we zien in de praktijk dat het grootste deel van de klanten die vergelijkbare problemen melden met deze stappen geholpen zijn. En ik snap dat het dan voor jou dubbel voelt. Maar we doen toch liever dit dan dubbel, dan dat we een mogelijke oplossing overslaan omdat we aannames doen. Dus dank je wel voor je geduld. 

Als deze stappen bij jou geen goede oplossing brengen, dan raad ik je toch aan om opnieuw contact op te nemen. De telefonische collega's kunnen dan kijken of en wat er aan aanvullende mogelijkheden beschikbaar is. Waaronder, bijvoorbeeld, een monteur, of misschien vervanging van (delen van) de apparatuur. Plan hiervoor makkelijk een terugbelafspraak. Dan bellen we je op een moment dat jou uitkomt.