Skip to main content

Beste KPN, 

In het verleden ben ik KPN klant geweest en ik ben toen overgestapt naar de concurrent vanwege de aansluiting situatie in mijn woonkamer. 

 

Al mijn elektronica (oa game consoles) en de televisie staan bij muur A waarbij ook een aansluiting zit van de concurrent. 

 

Aan de overzijde van mijn woonkamer zit muur B met een ISRA 1 / wandcontactdoos aansluiting. Dit betekende dat in het verleden mijn modem bij muur B stond met kabels naar muur A. Geen gezicht natuurlijk. Ik heb redelijk wat elektronica aan de modem hangen met netwerk kabels omdat ik niet voor alles WiFi wil gebruiken vanwege de internet snelheid.

 

Wat zijn mijn mogelijkheden om een aansluiting bij muur A te krijgen (ISRA 1,2) zodat ik weet of de overstap naar KPN dit waard is? Ik zit niet te wachten op kabels door de woonkamer zoeken in het verleden. Ik hoor dan ook graag wat de kosten zijn van de diverse mogelijkheden zodat ik kan beslissen of ik dit de overstap naar KPN waard vind. 

 

Mvg Jonathan

Hoi Jonathan en welkom op het forum! Kabels door je huis zijn inderdaad geen pretje, dus begrijpelijk dat je het IS/RA punt verplaatst wilt hebben indien je de overstap maakt. Via mijnaansluiting.nl kun je een aanvraag doen voor het verplaatsen van je IS/RA punt. Hier zitten wel kosten aan verbonden. Ik kan van tevoren niet zeggen wat deze kosten zullen zijn, maar als je de vragen invult krijg je in sommige gevallen direct een prijsindicatie. Daarmee kun je een inschatting maken. 🙂


Reageer