Skip to main content

Hoi,

De aansluiting in mijn huiskamer ( het abonnement overnamepunt) is oud, vergeeld en niet om aan te zien, is het mogelijk hier een andere inbouwset voor te krijgen? Het is een dubbel stopcontact boven elkaar, uit de vorige eeuw.…

Groetjes Caar

Plaats er even een fotootje van als het kan. Maakt het wat duidelijker 😉. 


 


Wat u in uw hand heeft ziet er toch nog mooi blank uit? Of niet?


Dit is te vervangen door een monteur, zelf is het niet toegestaan om aan het ISRA (InfraStructuur/RandappAratuur) te sleutelen. Verder komt een monteur enkel als iets niet meer werkt. Wil je toch echt heel graag een monteur over de vloer om dit te vervangen? Bestel dan een betaalde servicemonteur, dit kan op kpn.com/servicemonteur

 

Edit: Er is ook nog een optie om te kijken of pairbonding beschikbaar is op uw adres, dit ISRA is niet compatibel met pairbonding en dan zou KPN kosteloos een monteur sturen. Let wel op; de nieuwere ISRA's zijn een tikkeltje dikker dan wat u nu heeft. En deze bejaarde isra die u nu heeft werkt gewoon nog prima hoor. 


Oké, dank je voor de info, het gaat me ip niet om de isra maar om het dekseltje  maar ik zal het verder uitzoeken met KPN;-)


Die oude spullen zijn niet meer nieuw voorhanden.
Maak het schoon met wondermiddel "Dasty"

En evt. met een verf spuitbus even van een laagje matte of zijdeglans lak voorzien.