Heey!
Â
Ik ben mijn vaste lasten aan het doornemen om te zien waar ik nog wat voordeliger uit kan zijn. Nu loop ik tegen het volgende aan:
Ik heb al 5 jaar een compleet pakket.
Internet 100/10, Spotify Premium, 2 tvs met opnemen, bellen en een gratis zenderpakket.
 Totaal 72 euro per maand.
Â
Nu zag ik dat ik bij het volgende:
Internet 50 Incl. SuperWifi 42,50 Televisie Voor 2 tv's incl opnemen Extra's Spotify premium doorzetten 8,99 Entertainmentkorting -5,00Â
Totaal 61,49 per maand zou worden. Dat is in internet een stapje terug maar dat scheelt op jaarbasis 120 euro.
Â
Dit leek mij wel wat. Echter kan ik als trouwe klant geen superwifi gratis krijgen. Ik kan 6 maanden korting a 15 euro per maand krijgen en 50 euro op het superwifi pakket. Dat word dus 149 euro bijbetalen. Als ik het aanbod wat ik kreeg en de 149 euro bij elkaar optel en deel door 12 kom ik nog steeds op 72 euro per maand uit. Sigaar uit eigen doos dus. Wie kan mij uitleggen waarom nieuwe klanten die nog niks betaald hebben 61,50 per maand kunnen betalen en 200 euro gratis aan superwifi krijgen. En klanten die al jaren betalen een sigaar uit eigen doos krijgen.
Â
Â
Mvg,
Thierry
Â
Â