Skip to main content

Sinds eind oktober heb ik een nieuw modem.  Voor mijn werk moet ik inloggen bij de ABN met kabel. Overal werkt de identiefier met kabel alleen niet bij mij thuis. Ook een collega laten inloggen bij mij thuis en ook bij hem werkt het niet. Al meerdere malen gebeld en waarschijnlijk een instelling in de modem maar weten niet welke of wat er aangepast moet worden. Iemand een idee?

Je bent niet de enige die er last van heeft. Hier werkt ie al zeker sinds 2019 niet met usb kabel. Gebruik 'm dus zonder kabel. Dat werkt wel. Áls ik de e-dentifier nog gebruik, want op mijn privé rekening gebruik ik de app op de phone om op de laptop in te loggen (met QR code). Maar dat zal met die zakelijke rekening mogelijk niet lukken als je al voor de privé rekening de app gebruikt.

Verder hier nog meer en een oplossing:

 


Bedankt voor je reactie maar inderdaad ik heb de kabel nodig omdat het niet gaat over 1 betaling maar over ruim 200 of meer. Dit is niet mogelijk met een QR

 


Ook niet met de cijfercodes bij gebruik zonder usb kabel???


dan moet ik voor elke betaling die codes in toetsen. je zult begrijpen dat dit veel te lang duurt.  en die 200 betalingen is niet 1x per dag maar 4 a 5 x en niet voor 1 bedrijf maar meerdere.

 


Dan dus maar je DNS aanpassen zoals beschreven in dat andere topic.

Maar moet je, met de usb kabel, dan ook alsnog 200 x de pincode bevestiging doen? Meerdere keren per dag? Wat super omslachtig.

Als dat vaste betalingen zijn moet dat toch gewoon geautomatiseerd kunnen. Zeker met een (groot) zakelijke bankrekening.

En welke beheerder heeft de titel aangepast? De abnamro e.dentifier kan juist niet werken met usb kabel bij glasvezel / Box 12.

 

Admin: taalgebruik*


Ik heb de titel in ieder geval weer terug aangepast, maar inhoudelijk heb ik hier helaas ook niet echt een oplossing voor vrees ik. Heb je hierover ook al eens contact gehad met de bank?