Ons abonnement is verlopen op 4 juni 2011, moet deze ook worden verlengd en krijg ik dan twee gratis wigi-punten?
Nee, want je bent een bestaande klant, geen nieuwe.
Dan ga ik maar overstappen geloof ik, sinds we glasvezel hebben nog nooit zo'n slecht internet gehad rund um hause
Hallo
Die actie was inderdaad alleen voor nieuwe klanten en sowieso beëindigd. Waarom heb je slecht internet? Dat zal niet moeten kunnen met glasvezel. Zal je is met de KPN Wifi manager in de KPN Thuis app een meting en optimalisatie in de woning kunnen doen? Als je namelijk twee maal onder de 20mbits meet kom je in aanmerking voor Experia WiFi in bruikleen. Deze versterkers dienen alleen wel altijd bekabeld te worden.
Hallo Chris,
Op zich is de glasvezel verbinding niet onaardig, maar voorheen had ik perfecte verbinding achter op mijn terras en nu met glasvezel komt de Wifi niet verder dan de achterdeur.
Hallo
De glasvezelverbinding staat los van een minder goed wifi-signaal, dat zijn echt 2 verschillende dingen.
Maar kan iemand mij uitleggen waarom ik na de invoer van de glasvezel dan geen bereik meer heb op mijn terras?
Maar kan iemand mij uitleggen waarom ik na de invoer van de glasvezel dan geen bereik meer heb op mijn terras?
Hallo
Staat je modem nu op een andere plek in huis dan via de oude situatie?
Staat je modem nu op een andere plek in huis dan via de oude situatie?
Nee, zelfde plek
Die link naar de “foto”, eigenlijk foto's, is niets van te bakken. Er staan foto’s van meerdere typen in de serie. Het staat gewoon op de voorkant:
V9, V10, V10A of BOX 12.
Ik vermoed dat je de V10 hebt. Die heb ik ook en heeft, hier, een uitstekende wifi. Met een bereik tot zeker 25 meter van af het modem.
De Experiabox die je link geeft is de V8. Het lijkt me zéér onwaarschijnlijk dat je die, net over op glas, hebt gekregen.
Ik heb de V10 met 10 meter bereik
Hallo
Voor bluetooth is 10 meter mooi.
Voor wifi is dat toch wel heel matig.
Een Nederlands rijtjeshuis zou aan 1 modem voldoende moeten hebben voor wifi.
Hallo
Een moderner huis met gewapend beton zal er meer moeite mee hebben.
Model: TL-WA850RE(EU) er 2.0
300Mbps Universal Wi-fi Range Extender
het is niet de beste manier om dat soort apparaten te gebruiken
de wifi op pakken en door sturen
je kunt omdat je hem toch al hebt proberen het opnieuw aan te melden
https://www.tp-link.com/nl/home-networking/range-extender/tl-wa850re/#overview
zie een van de filmpjes wat op deze site staat
je kunt beter een goede Access Point in zetten
bedraad aansluiten op je experiabox en deze op een plek plaatsen waar je goede wifi wil
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.