Skip to main content

Mijn account met naam@planet.nl e-mailadres kan niet meer inloggen op MS Teams. Ik kan het ook niet wijzigen want er staat zakelijk bij (KPN Consumer e-mail domains). Weten jullie hoe dit kan?

Het lijkt dat dit sinds een laatste update/wijziging is. 

Hoi @AS020, welkom hier. 

Je kan dit niet meer inloggen in Teams sinds de laatste update van Teams? Nu wil je de inlog veranderen van Teams naar een ander mailadres? Begrijp ik dat goed? Alleen dat mag niet? Welke foutmelding krijg je daarbij? En welke foutmelding krijg je als je wilt inloggen? Je mag hier ook screenshots van sturen van sturen als dat makkelijker is. Dan wel graag even jouw eigen gegevens weghalen. 


KPN heeft de extensies geclaimd als corporate e-mailadressen wat dus betekent dat je er niet (meer) mee kunt aanmelden als een Microsoft account. Zie dit topic e-mailadressen kpn. Al bestaande MS-accounts zouden moeten blijven werken.


Volgens mij geldt dit ook voor tiscali.nl email-accounts! Heel irritant & vervelend dit.

Bestaande accounts (althans een ervan) werkt sowieso niet...

Kan/mag KPN dit “zomaar” doen? Om dit soort persoonlijk emailadressen (en personal Microsoft accounts) in één bulk om te zetten naar een corporate account/domein?

Wat is de reden hiervoor? En weten ze hoeveel mogelijk gedupeerden hiermee zijn?