Skip to main content

Ik heb dezelfde vraag en diverse antwoorden al gelezen, maar het lukt mij desondanksĀ niet om een activeringscode op te vragen.
Met mijn mailadres krijg ik de melding dat deze niet bekend is.
Op mijn profiel zie ik dat Spotify is inbegrepen, dus die zou ik graag koppelen.

Kan iemand mij hierbij helpen?

:-)

Ā 

Hoi @Miss MyrtheĀ . Welkom op het forum.

Waarschijnlijk kan ik dat wel voor jou fiksen. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


Hi Erwin,

Ā 

Bedankt voor je snelle reactie.Ā 

Ik heb mijn profiel zo volledig mogelijk ingevuld.Ā 

Hoor graag of je kunt helpen.Ā 

Ā 

Grtz

Myrthe


@Miss MyrtheĀ . Ik heb een nieuwe activatiecode naar je contact e-mail adres gestuurd. Check voor de zekerheid ook even de spam. De code kan er drie uur over doen om binnen te komen.

Het account werd trouwens al gebruikt maar aangezien jij de contractant bent, heb jij recht op de code en zal het andere account dus naar free switchen.Ā 


Dank je wel Erwin!

Ik heb de mail ontvangen en ga het proberen.

Kan ik ook een andere vraag stellen over mijn tweede vaste nummer? Daar betaal ik extravoor, maar die wil ik graag opheffen. Ik zie alleen niet waar dit kan.Ā 


Heb je in MijnKPN gekeken? Je kunt daar je abonnement aanpassen en een nummer verwijderen.

Mocht het niet lukken, ga ik het voor je proberen.Ā 


Ja diverse malen gezocht en geprobeerd.Ā 

Misschien doordat het contract recentelijkĀ  op mijn naam is overgezet?

Ik zie namelijk dat het oorspronkelijke emailadres ook nog aan het account gekoppeld is.Ā 


Ik zou je willen aanraden om dan even een nieuwe MijnKPN aan te maken en de producten opnieuw te koppelen.

Welke van de twee nummers mag ik trouwens verwijderen?

  1. xxx-xxx xxĀ 36
  1. xxx-xxx xxĀ 97

Ok dan even uitzoeken hoe ik dat doe.

Maar voor nu kan #97 verwijderd worden, want ik zie dat dit het extra en betaalde nummer is.

Ik neem aan dat de kosten daarvoor nu dan automatisch vervallen.Ā 

Kan je ook zien of de factuur voortaan naar mij gemaild wordt? (Mijn voornaam staat in het mailadres)


De contactgegevens lijken goed te staan. Ik verwacht dus dat de communicatie naar jouw adres gaat.

Ik heb zojuist het nummer dat eindigt op 97 verwijderd.Ā 


Ok ik zie nog een @ planet mailadres gekoppeld. Maar die linkt wel aan mijn KPN mail. Dus komt vast goed.Ā 

Ā 

Bedankt voor je goeie hulp Erwin! :-)