Skip to main content

Nadat ik de stroom van mijn Experia box v10 eraf had gehaald en weer had aangezet deed mijn adapter het ineens niet meer. Is het mogelijk daar een nieuwe voor te krijgen? 

Hoi @thomas12345699, niet handig dat de adapter defect is geraakt natuurlijk, goed dat je het aankaart!

Ik zie dat je al gegevens in je profiel hebt gezet, super. Ik heb ze erbij gepakt. Kan het kloppen dat het abonnement op een andere naam staat, en kan je de naam van de contractant voor me toevoegen in je forumprofiel? Daarnaast, als ik nu een meting doe, dan ziet de verbinding er prima uit. Is het intussen opgelost of heb je nu een andere adapter aangesloten?


Hi @thomas12345699, ik heb niets meer van je gehoord, ik hoop dat je het intussen via een andere weg opgelost hebt. Zo niet of als je vragen hebt, laat het gerust hier weten.


Hey, nee het is nog niet opgelost, ik zal nu de naam van de contractant toevoegen aan mijn forumprofiel.


@thomas12345699 Dankjewel daarvoor, ik heb een nieuwe stroomadapter voor je aangevraagd! Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Laat je het weten wanneer je het ontvangen hebt, en of alles is gelukt?


@thomas12345699 Ik heb niets meer van je gehoord. Ik ga er daarom vanuit dat alles gelukt is met de nieuwe stroomadapter, die ik je toegestuurd heb. Je weet ons te vinden op het forum als we iets voor je kunnen doen.


Alles is feilloos opgelost, bedankt!


@thomas12345699 Fijn om te horen en graag gedaan!