Skip to main content
Vraag

Amazon Echo Pop speakers maken geen verbinding meer

• August 29, 2025
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

In eens reageren de amazon echo pop speakers  niet meer en zeggen ze dat ze geen verbinding met wifi kunnen maken is er misschien iets van een update in het modem geweest 

4 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 1, 2025

Hoi ​@Jukkie26 en dank voor jouw bericht!

Durf ik zo niet te zeggen maar als je ons van iets meer context zou kunnen voorzien dan kunnen we hierin met je meedenken. Welk type modem van KPN heb je precies in gebruik? En gebruik je de wifi van het modem of gebruik je misschien wifi versterkers? En wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om dit euvel te verhelpen?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • September 1, 2025

Hoi ​@Jukkie26 en dank voor jouw bericht!

Durf ik zo niet te zeggen maar als je ons van iets meer context zou kunnen voorzien dan kunnen we hierin met je meedenken. Welk type modem van KPN heb je precies in gebruik? En gebruik je de wifi van het modem of gebruik je misschien wifi versterkers? En wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om dit euvel te verhelpen?

Heb de kpnbox 12 met 3  superwifi 2 ik heb alles speakers al gereset want van 1 op de andere dag deden alle 5 me speakers het niet heb modem en superwifi punten al opnieuw opgestart is echt raar ze reageerde altijd als ik alexa riep maar nu niet meer  wil je ze resetten en opnieuw verbinden dan geeft hij aan de hij geen verbinding met wifi kan maken gisteren  viel.me modem ook ineens uit en starte hij opnieuw op echt raar

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • September 2, 2025

Hoop dat iemand weet wat dit kan zijn me andere apparaten  hebben.wel gewoon wifi

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 3, 2025

Bedankt voor de terugkoppeling ​@Jukkie26 :)

Als andere apparaten wel gewoon wifi hebben, zit het probleem niet in de draadloze verbinding zelf. Ik sta ook even voor een raadsel want ben verder ook niet bekend met Amazon Eche Pop Speakers. Ik kan je wel aanraden om deze pagina eens door te nemen, wellicht staan hier nog handige tips of trucs waar je zelf nog niet aan had gedacht. Wil je ons laten weten of je daar iets aan hebt gehad?