Skip to main content

Mijn probleem is het volgende:

Ik heb mijn experiabox beneden en een wifi versterker op de eerste verdieping.

zodra ik naar de eerste verdieping ga blijft mijn telefoon hangen op het wifi netwerk beneden en dus heb ik bijna geen ontvangst.

Als ik handmatig de wifi op mijn telefoon uit en aan doe pakt hij wel de wifi versterker boven.

Het netwerk boven en beneden hebben dezelfde naam en wachtwoord.

Ik heb een samsung galaxy s7,mijn zoon een samsung M20 en die heeft hetzelfde probleem.

Hallo @sutton , welk merk en type modem heb je en welk merk en type versterker?

 


Ik heb de kpn experia v10 en boven staat een kpn wifi versterker,de witte"vierkante"

 


Ik heb de kpn experia v10 en boven staat een kpn wifi versterker,de witte"vierkante"

 

Hallo @sutton , daar beide apparaten niet over een zogenaamde MESH-functie beschikken, kunnen ze dus niet samenwerken en heb jij die ‘klacht’.

De enigste oplossing is een set versterkers (van KPN) of elders aan te schaffen die de MESH-functie ondersteunen.

Als je die van KPN aanschaft, de zwarte vierkante, hoort er 1 in de buurt van het modem te staan, want de wifi op de V10 wordt dan uitgeschakeld en de andere kun je op de plaats zetten van de witte vierkante, ze moeten wèl bekabeld aangesloten worden.

 


Allebei zijn van kpn dus waarom werken ze dan niet samen?

De witte is de vervanger van de oude zwarte versterker van kpn.

 


Allebei zijn van kpn dus waarom werken ze dan niet samen?

De witte is de vervanger van de oude zwarte versterker van kpn.

 

Hallo @sutton , omdat die apparaten, zoals ik eerder schreef niet over de MESH-functie beschikken.

Â