Skip to main content

Regelmatig hapert tv bij gebruik van Apple plus, wat Lambik doe of kunnen jullie doen om dit op te lossen? Super WiFi wellicht

Hallo @Pjotr1508 ,

Probeer eerst even wat anders : Mogelijk leidt het doorlopen van de KPN Wifi Manager al tot een betere wifi in huis.

SuperWifi kan ook zeker helpen! 

SuperWifi is momenteel voor bestaande klanten met korting te bestellen. Meer daarover op de website: 

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm?icid=tpbanner-superwifi-unlimited


Hoi @Pjotr1508, ben je al met de tips van Noordzee aan de slag geweest? Heeft dat geholpen?


Heb dit al eerder gedaan! Hebber idee dat het meer aan de 1e generatie Apple TV ligt dan aan het net werk!


Kan dat zo zijn? Tv is gewoon bedraad aangesloten! Zal supersociale dan toch een verschil maken


Ik ben niet zo thuis in Apple Tv moet ik zeggen. Maar die is dus met een kabel aangesloten? En dat werkt niet goed? Ook niet na het opnieuw opstarten van modem en Apple tv? 


Ik ga er van uit dat je er nog mee bezig bent geweest en nu duidelijkheid hebt. Ik heb namelijk geen reactie meer gezien.Â