Skip to main content
Antwoord

Atag One Zone thermostaat oplossing voor verbindingsproblemen gevonden

• November 13, 2025
  • 1 reactie
  • 82 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb heel lang lopen stoeien met deze thermostaat. Steeds viel de verbinding weg. Een jaar lang heb ik er eigenlijk niet meer naar omgekeken, tot ik op een dag dacht: nu ga ik dit stomme ding eindelijk fixen.  

Ik ben in mijn router gedoken en heb de Atag One Zone van een dynamisch IP naar een gereserveerd IP gezet, dus een vast adres voor de Atag One. Daarna heb ik mijn KPN Box12 router opnieuw opgestart en sindsdien heb ik geen problemen meer gehad.  

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Hopeman, wat goed en fijn dat je een oplossing gevonden hebt, voor het wegvallen van de verbinding met je thermostaat! Dankjewel voor het delen 😊 misschien zijn andere bezoekers hier in onze Community er ook mee geholpen.

Voor de meelezers, in ons ‘Modems en Instellingen’ gedeelte van onze Kennisbank lees je meer over het inloggen op je modem en aanpassen van instellingen.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Hopeman, wat goed en fijn dat je een oplossing gevonden hebt, voor het wegvallen van de verbinding met je thermostaat! Dankjewel voor het delen 😊 misschien zijn andere bezoekers hier in onze Community er ook mee geholpen.

Voor de meelezers, in ons ‘Modems en Instellingen’ gedeelte van onze Kennisbank lees je meer over het inloggen op je modem en aanpassen van instellingen.