Skip to main content

Hallo,

De tablet van mijn dochter maakt geen goede verbinding met onze wifi. De tablet geeft aan dat er een authenticatieprobleem is. De tablet is al meerdere keren opnieuw opgestart, ook al een aantal keer wachtwoord laten vergeten en dan opnieuw verbonden.

Dit probleem doet zich sinds drie dagen voor, daarvoor was de verbinding goed. Ook met andere apparaten geen probleem.

De tablet is een ASUS ZenPad van twee jaar oud.

Weet iemand een oplossing?

Met vriendelijke groet,

 

Roelof

 

Hi @Rolosan, wat lastig dat alleen deze Asus tablet problemen met de WiFi verbinding heeft nu. Ik begrijp dat je dit sinds een paar dagen opmerkt. 

Het heeft echt met de tablet te maken, aangezien je vertelt dat je er op andere apparaten geen last van hebt. Is de tablet helemaal bijgewerkt, zijn er geen updates beschikbaar? Wat je ook nog kan proberen, is even contact opnemen met Asus. Zij weten er inhoudelijk natuurlijk meer van, omdat zij de fabrikant zijn. Misschien kunnen ze je zo helpen om dit op te lossen.

Laat je weten of het is gelukt?


Beste @Alexa_ 

Hartelijk dank voor je antwoord. De tablet was up to date wat betreft de updates. 

Ik weet niet precies hoe het komt, maar op dit moment werkt alles naar behoren, ik heb zelf niet meer gedaan dan de opslag wat leeg gemaakt maar dat zal er niet echt mee te maken hebben.

 

met vriendelijke groet,

 

Roelof


@Rolosan Hoi Roelof, graag gedaan! Ondanks dat we niet precies weten hoe het gekomen is, ben ik blij om te horen dat alles weer goed werkt :slight_smile: Je weet ons hier te vinden als je toch vragen hebt, of als we iets voor je kunnen doen.