Skip to main content

Onze babyfoon geeft altijd een push notificatie als er geluid in de kinderkamer is. Dit werkt niet meer. Op de site van Alecto wordt het volgende gemeld:

De firewall van het modem verhinderd connectie met APNS (Apple Push Notification Server) . Zet luisterpoorten open op de router, kijk hiervoor op de Apple support site. https://support.apple.com/en-us/HT203609 
 

Geen idee hoe ik dit moet doen. Kan iemand mij verder helpen?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @VonOs Welkom hier en goed dat je deze vraag stelt. Wellicht heeft iemand als @Nick83 of @wjb wel goed advies voor je!


Op wat voor een apparaat (merk/type) ontvang je die push notifications?

Is dat apparaat dan via wifi aangesloten of via 4G?


Hallo wjb,

Ik heb een iPhone8, zowel via WiFi als 4G werkt het niet. 
En voor de volledigheid: berichtgeving heb ik toegestaan voor deze app.


Misschien toch eens de cache van de applicatie wissen en opnieuw aanmelden. In het verleden zelf een IP cam van Alecto gehad. Nooit tevreden geweesr over handleiding en instellingen.


Overigens werkt het ook niet op iPhone 7 iOS 13.7.

Bij beide telefoons kunnen we wel gewoon verbinding maken met de babyfoon, het camerabeeld zien en geluiden horen.


Misschien toch eens de cache van de applicatie wissen en opnieuw aanmelden. In het verleden zelf een IP cam van Alecto gehad. Nooit tevreden geweesr over handleiding en instellingen.

Zojuist de app verwijdert en de babyfoon weer volledig opnieuw aangemeld in het netwerk en ingesteld in de app.

Helaas zonder resultaat… Het probleem is nog hetzelfde. Wel gewoon verbinding (beeld en geluid), maar geen notificatie.


Reageer