Skip to main content
Vraag

Beamer NeoPix 230 koppelen lukt niet

• 26 februari 2025
  • 6 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik heb een NeoPix 230, nu wil ik deze gebruiken met TV+. Nu kan ik deze wel koppelen dmv Bluetooth maar ik krijg geen beeld op de beamer. Wie heeft hier een oplossing voor.

6 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6937 reacties
  • 1 maart 2025

Hoi ​@HePoNij welkom op de KPN Community. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik geen ervaring heb met dit type apparaat. Ik vermoed dat dit niet gaat lukken via bluetooth. Heeft de beamer geen andere aansluitingen? Bijvoorbeeld HDMI?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 1 maart 2025

Bedankt voor het bericht. Er is een HDMI aansluiting maar dan moet ik een kabel aansluiten wat heel lastig wordt. Er is wel een HDMI zender & ontvanger te koop maar daar heb ik geen ervaring mee of dat werkt op de TV+ aansluiting, want dan zou ook een splitter moeten gebruiken. Als dat wel kan zou ik dat graag van u horen, welke kan ik dan het beste kopen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 1 maart 2025

Wat wel mogelijk is verbinding maken met met een tablet met een Air verbinding met de app KPN TV+ maar dan is alleen Ned 1 /2 / 3 zijn te ontvangen de rest van de zenders werken niet, krijg wel verbinding maar geen beeld of geluid. Kent u dit probleem probleem?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6937 reacties
  • 3 maart 2025

Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat het signaal dan niet geverifieerd kan worden, ivm beveiliging. Ik kan dan ook niet garanderen of inschatten of zo'n HDMI zender/ontvanger goed werkt. Ik zou eerst eens testen met een HDMI-kabel of het überhaupt werkt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 4 maart 2025

Met een HDMI kabel werkt het wel, maar ik had nog HDMI dongel, geïnstalleerd en dat werkt.

maar bedankt voor het meedenken.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6937 reacties
  • 5 maart 2025

Fijn om te horen ​@HePoNij blij dat het wel werkt dan :-) . Mocht er toch nog iets zijn laat het dan weten! 

Reageer