Skip to main content
Antwoord

Bedraad aangesloten SuperWifi 2 punten staan in het overzicht van V10 op rood

• October 24, 2025
  • 6 reacties
  • 54 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik zie dat mijn 3  Superwifi2 punten welke bedraad zijn aangesloten in het overzicht op rood staan.

Als ik op 1 van deze punten klik krijg ik de boodschap dat er niet succesvol met het huisnetwerk verbonden is. De wifi werkt wel. De wifi op de Experia is uitgeschakeld.

Wat betekend dit.

Er wordt wel vermeld dat Superwifi 2 punten in slave mode staan en de Experia V10 is master.

Voorheen zag ik per Superwifi welke apparaten er verbonden waren nu geven allle Superwifi punten aan dat er 0 apparaten verbonden zijn en allee apparaten zijn verbonden met de Experia.

In principe is het wifibereit ook niet sterk genoeg om in huis te zenden.

Beste antwoord door Jan N.

Goedeavond,

Een herstart van de Experia heeft het opgelost.  Ik wil jullie hierbij bedanken voor het meedenken.

Vriendelijke groet,

Jan

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 24, 2025

Het helpt vaak de wifipunten, waarvan het lampje nu rood brandt, even te herstarten, dus niet resetten, gewoon even stroom er af, even wachten, stroom er op, dan gaat op een gegeven moment het lampje stabiel groen branden.

@Jan N. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 24, 2025

Bedankt, de lampjes op de Superwifi2 punten zijn gewoon groen maar in het overzicht van de modem staat dat ze niet correct met huisnetwerk zijn verbonden. De wifi doet het maar vraag met af of alles correct werkt m.b.t. Mesh

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 24, 2025

Dag ​@Jan N. , als je op het modem in de topologie klikt op een SuperWiFi wat is dan de status? Waarschijnlijk "Paired", maar dat hoort "Synced" te zijn.

Begin met een herstart van de SuperWiFi (even uit/aan zetten). Dat helpt vaak wel.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 24, 2025

Er staat inderdaad paired maar uitschakelen heeft niets veranderd

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • October 24, 2025

Goedeavond,

Een herstart van de Experia heeft het opgelost.  Ik wil jullie hierbij bedanken voor het meedenken.

Vriendelijke groet,

Jan

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Jan N., welkom op onze community! Bedankt voor het delen van je oplossing! Dit issue is bekend en ligt bij de ontwikkelaars