Skip to main content

 Bij inloggen in de app Thuis krijg ik bij het beheerderswachtwoord de melding “Verkeerd wachtwoord”.

Echter dit wachtwoord van de gebruiker admin werkt wel bij het inloggen via de webbrowser Edge  in de Experia box V.10.

 

 

Hallo @AukeW , heb je ook Experia Wifi's aan de modem hangen, dan moet je daar het beheerderswachtwoord van invullen.

 


Nee dat heb ik niet.


Hallo @AukeW , zal wel een storing of een fout in de app zijn, ik kreeg vandaag ook een foutmelding en uiteindelijk was ik toch wel gewoon ingelogd.

 


Bedankt, ik wacht het nogeven af...


@AukeW is het ondertussen gelukt met het inloggen in de KPN Thuis app? En begrijp ik dus goed dat je alleen gebruik maakt van de Experiabox en geen versterkers gebruikt?


Hallo Bram, 
Het inloggen lukt nog steeds niet in de KPN thuis app,  maar dus wel in de browser met de gebruiker “admin”. Ik heb alleen een Experiabox V10 en verder dus geen versterkers.

 


Ik heb het nog even nagekeken en er zijn voor zover ik nu kan zien twee mogelijkheden waar je tegenaan zou kunnen lopen. Hier zijn eerder topics over geweest. Zou je eens kunnen proberen het advies over het veranderen van het wachtwoord of het doen van een factory reset helpt? Die tweede is voornamelijk van toepassing bij aanwezigheid van versterkers maar ik geef liever een onnodige tip dan dat ik een mogelijk bruikbare tip oversla. 


Beste Bram, bedankt voor je reactie.
Ik heb het wachtwoord van admin via de webbrowser gewijzigd, echter geen resultaat in de KPN thuis app. De tweede optie (factory reset) nog niet uitgevoerd, maar ga dit binnenkort ook uitproberen.


Dan wacht ik die nog even af. Laat het even weten en als het niet gelukt is gaan we dan verder kijken. 


Beste Bram, helaas de fabrieksreset heeft ook niks opgeleverd.
Na de fabrieksreset vraagt de Thuis app dus wel om een nieuw ww (2x) op te voeren, maar dit wordt niet bewaard. 
Via de browser een nieuw ww opgevoerd en dit werkt wel op de browser maar dus niet in de Thuis app (verkeerd ww).

Dit ter info, maar doe niet teveel moeite want alles werkt behalve de app.
Dus bedankt voor het meedenken.