Skip to main content

Hey Allemaal,

 

Sinds vandaag ipv de experia box een tp link archer ax55 aangesloten en na wat gedoe de wifi aan de praat gekregen 

 

(instellingen veranderd in PPPoE zorgde ervoor dat de wifi het deed)

 

Nou is het alleen zo dat mijn bekabelde apparaten geen internet meer krijgen… heeft iemand hier ervaring mee?

 

Ik gok dat het een instelling is die ik moet veranderen in de router maar heb hier niet heel veel verstand van… graag hulp!

Heeft u die apparaten al eens opnieuw opgestart?

Hebben die apparaten een statisch ip adres? 


Bedankt voor de snelle reactie! 

 

Ja heb ze al een paar keer opnieuw opgestart, dat lijkt het probleem niet te zijn… Zou kunnen dat ze een statisch ip adres hebben, durf ik niet te zeggen (zoals ik zei, heb er niet zoveel verstand van)

 

Gaat om een ps5, samsung tv en een hue bridge (vooral die laatste want die kan geloof ik niet via wifi)


Heb je de ax55 in accespoint modus of router modus en heb je de internetkabel in een lan poort van de ax55 gedaan of in wan poort volg goed de instructies van de ax55 die meegekomen zijn in de handleiding ik heb zelf ook een tplink ax55 en die deed het de eerste keer meteen goed 


Sorry, het is me door een beetje te proberen al gelukt..

 

Heb “Clone current device MAC” geselecteerd in de instellingen van de router, nu lijkt alles te werken.

 

Hoop dat dit de juiste oplossing was


Hi @Mwaromer, welkom bij ons. 

Moet eerlijk toegeven dat ik hier ook weinig van weet. Fijn om te lezen dat het gelukt is en dank voor de terugkoppeling hier, handig voor andere meelezers.