Skip to main content

Afspraak gemaakt met monteur voor aansluiten glasvezel.op 9 dec a.s.

Krijg ik een mail met de bestelling van kpn dat de datum waarop wij uw bestelling gereedmaken is gewijzigd in 10 december 2020.

Ik heb speciaal met de monteur afgesproken omdat er alleen op woensdag iemand aanwezig is. 

 

Ik begrijp dat wij pas leveren op 10 december, maar dat 9 december de monteur komt. Dat lijkt me niet handig. 

Wanneer ik mijn systeem open, dan zie ik nog geen monteursafspraak staan. Hoe heb je de monteur ingepland? Voor zover ik kan zien moeten we dus nog een monteur inplannen. 

Het lijkt er op dat we de verbinding al activeren op 3 december. Ik kan de monteur voor je inplannen vanaf vrijdag 4 december. Ik begrijp dat 10 december dus het beste uitkomt? Het mag dus ook eerder. En welk dagdeel komt het beste uit? In de ochtend of middag? 


Ik heb monteur aan de lijn gehad en de afspraak voor 9-december gemaakt. dat is op een woensdag dan is er zeker iemand thuis. En afgesproken tussen 10 en 12 uur.


Mijn systemen lijken een beetje in de war. In het ene systeem vind ik een notitie dat ik de monteursafspraak moet inplannen en in het andere systeem zie ik dat de monteur is ingepland voor 9 december vanaf 10.00 uur, zoals je zelf aangeeft. 

Ik heb daarom wat beter onderzoek gedaan en zie dat we niet vanaf 3 december leveren, maar dat de levering vertraagd is en verplaatst is naar 10 december. Dit betekent dat we de huidige afspraak van 9 december moeten verwijderen en verplaatsen naar 10 december (of later). Ik vind het vreemd dat je hier geen bericht van hebt gekregen. Wanneer we de afspraak laten staan acht ik de kans vrij groot dat de monteur niks kan doen en later alsnog weer moet komen of niet eens op komt dagen. 

Dus ik wil graag opnieuw een afspraak met de monteur voor je plannen vanaf 10 december. Ik hoor graag welke dag en welk dagdeel het beste uitkomt.   


16 dec tussen 10 en 12 uur. Woensdag is de enige dag dat er iemand aanwezig is.


Helemaal goed. Ik heb de afspraak verplaatst naar 16 december in het tijdsblok van 10 tot 12 uur. Hier krijg je ook nog een bevestiging van. In ieder geval bedankt voor je flexibiliteit! 

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, dan weet je me hier te vinden. 


Uw afspraak met onze monteur
Uw afspraak is op 9 december 2020. Onze monteur start tussen 10:00 en 12:00 uur. De eindtijd kan dus later zijn dan 12:00 uur.

pffffff Volgens mij gaat het goed langs elkaar heen de afspraken maken.

Gisteren kreeg ik bovenstaande mail. 

WANNEER KOMT DE MONTEUR NOU ??????


Ik heb vanochtend de afspraak gewijzigd. De mail die je gisteren hebt gekregen mag je negeren. Je krijgt een nieuwe afspraak met de nieuwe datum van 16 december.


Nou ik wacht wel af, weet nu niet wat ik serieus moet nemen. Wat een gedoe!!


De originele afspraak van 9 december stond nog in het systeem. Omdat dit allemaal automatisch gaat heb je daar een bevestiging van gekregen (wat logisch is want ik had de afspraak gister nog niet gewijzigd). Nu heb ik vanochtend een nieuwe afspraak gemaakt en daar krijg je straks een bevestiging van (of heb je misschien al een bevestiging van gekregen). 

Maar ik snap dat het wat verwarrend is. Komt allemaal goed!


Ik wacht op het nieuwe mailtje!