Skip to main content

Vanmorgen zijn ze van Télécom geweest om mijn glasvezel signaal te controleren. En een aansluitkastje geplaatst. Het werkt. Nu staat dat ik pas 9 juli aangesloten kan worden. Nu is mijn vraag kan dat niet eerder? Ik en het rest van de familie staan te popelen om internet en tv. Hopelijk krijg ik snel antwoord. 

Omdat ik hier geen antwoord kreeg op mijn vraag. Heb ik de klantenservice gebeld. En helaas te horen gekregen dat het niet vervroegd kon worden. Administratief kost het tijd. Je moet tegenwoordig geduld hebben 😀☹️


Hi @Marti19 en welkom op het KPN Forum! Fijn dat je intussen gebeld hebt en je een antwoord op je vraag gekregen hebt. Je weet wat ze zeggen over geduld :wink:.

Op het KPN Forum krijg je niet direct een antwoord, daarom is het ons forum niet de snelste weg om een vraag direct beantwoord te krijgen. Het idee van het KPN Forum is dat klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar van tips en elkaar van tips en advies voorzien over KPN-gerelateerde zaken. Medewerkers van KPN, zoals ik, zijn ook aanwezig. We zorgen ervoor dat gesprekken goed verlopen en dat alle informatie goed vindbaar is. Daar waar nodig springen we inhoudelijk bij. Als je dus snel en persoonlijk contact wilt, kun je het beste bellen met met de klantenservice via 0800-0402 of chatten via de website. 

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!