Skip to main content

Hallo,

27 februari 2021 heb ik de Internet + TV pakket  besteld en keurig een bevestiging ontvangen, met daarin de mogelijkheid dat ik de bestelling kon volgen die volgens de website de volgende dag geleverd zou worden. Nu kan ik nog steeds de bestelstatus niet openen (er staat dat het niet online is) en is de telefoon nog niet geleverd. 

De monteur zou volgende week komen. Komt hij wel of niet? Is het wel allemaal goed gegaan?

 

 

Goedenavond @Peterrws, het is erg druk op het forum. Hierdoor krijg je nu pas een reactie van een KPN moderator. Lukt het inmiddels al wel om de status te bekijken?


Ja maar de monteursafspraak is nu verwijderd. Gaat iemand van KPN contact met mij nemen? Waneer?


OKe, dus al met al ben je nog niet veel verder. Zou je jouw profiel willen invullen, dan kan ik eens voor je kijken hoe het nu verder gaat. 


Hallo @Peterrws 

27 februari 2021 heb ik de Internet + TV pakket  besteld

Je bedoelt waarschijnlijk 27 januari 2021.


@Jeroen_dB OK, heb ik net gedaan.


Zodra mijn collega's van de orderafdeling weten wanneer je alsnog aangesloten kan worden, nemen ze contact op. Op dit moment kan ik helaas niet meer info geven. 


Ik heb gisteren een nieuwe bericht van KPN gekregen:

 

Uw afspraak met onze monteur
Uw afspraak is op 8 februari 2021. Onze monteur start tussen 13:00 en 15:00 uur.

 

Het probleem is dat KPN heeft me de spullen (modem, etc) nog niet gestuurd. 

 

Kunnen jullie het vandaag sturen?

 

*Anders komt maandag de monteur voor nieks.