Skip to main content

Mijn internet wordt vandaag geblokkeerd omdat ik mij niet aan de betaalafspraak zou hebben gehouden. Ik heb zelf 1 aangevraagd waarmee ik uitstel tot 9 februari kreeg. Speling tot vandaag dus. Maar op 2 februari sprak ik via Facebook af om 25 februari te betalen. Dit is blijkbaar niet doorgezet. En blijkbaar worden Facebook gesprekken niet zichtbaar voor andere afdelingen. Ik werd asociaal te woord gestaan alsof ik loog over de afspraak. Mijn geld is letterlijk op, denkende dat ik 25 februari pas betaal. Als kpn een fout maakt en onderling niet communiceert, waarom ben ik nu de pineut? Wat kan ik nu doen om toch voor 25 februari te gaan. De asociale meneer was van financiële afdeling dus dat is ook rot. Hij bepaald volgens mij.

Welkom op het forum @anoniems, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Als er een betaalafspraak is gemaakt, valt die niet meer te wijzigen. De datum zal dus op de 9e zijn blijven staan, met alle gevolgen van dien. Heb je hierover al weer contact gezocht via Facebook? Jullie gesprek zal daar wel terug te zien zijn, hopelijk kan de medewerker die je hier over gesproken hebt nog iets bedenken om de situatie te veranderen!


Ik heb zelf 1 aangevraagd waarmee ik uitstel tot 9 februari kreeg. Speling tot vandaag dus.

Hoezo “speling” tot vandaag?

9 februari = 9 februari
We zitten inmiddels ruim een week verder, en nu wil je weer verder extra uitstel?
Hoe vervelend ook, een bodemloze put lijkt het. Dat schiet niet echt op.

Als je kosten wilt uitsparen, zeg je eigen internet account op en probeer een deal te maken met je buren om internet te delen??  Een win-win situatie voor beiden.

Maar kan evengoed zijn dat die buur niet verlegen zit om maandelijks aan de deur te moeten bellen voor de bijdrage in de kosten van die afspraak?


Hoi Maja, 

Bedankt voor je reactie. Ik heb via Facebook op 2 februari een betaalafspraak gekregen. Dus ook voordat het de 9e was. Die afspraak was voor 25 februari. Nu gaan ze uit van 9 februari en vandaar de blokkade.


Ik heb zelf 1 aangevraagd waarmee ik uitstel tot 9 februari kreeg. Speling tot vandaag dus.

Hoezo “speling” tot vandaag?

9 februari = 9 februari
We zitten inmiddels ruim een week verder, en nu wil je weer verder extra uitstel?
Hoe vervelend ook, een bodemloze put lijkt het. Dat schiet niet echt op.

Als je kosten wilt uitsparen, zeg je eigen internet account op en probeer een deal te maken met je buren om internet te delen??  Een win-win situatie voor beiden.

Maar kan evengoed zijn dat die niet verlegen zit om maandelijks aan de deur te moeten bellen voor de bijdrage in de kosten?

Hi, ik denk dat je het niet goed begrijpt. Er is een betaalafspraak gemaakt voor 25 februari, maar deze is niet goed doorgezet, dus gaan ze uit van 9 februari en daarvoor ben ik dan natuurlijk zoveel later dat ik een blokkade riskeer. Mijn punt is dus dat ik 25 februari mocht betalen, maar zij dit niet goed hebben doorgezet.


Welkom op het forum @anoniems, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Als er een betaalafspraak is gemaakt, valt die niet meer te wijzigen. De datum zal dus op de 9e zijn blijven staan, met alle gevolgen van dien. Heb je hierover al weer contact gezocht via Facebook? Jullie gesprek zal daar wel terug te zien zijn, hopelijk kan de medewerker die je hier over gesproken hebt nog iets bedenken om de situatie te veranderen!

Hoi Maja, 

Bedankt voor je reactie. Ik heb via Facebook op 2 februari een betaalafspraak gekregen. Dus ook voordat het de 9e was. Die afspraak was voor 25 februari. Nu gaan ze uit van 9 februari en vandaar de blokkade.


Welkom op het forum @anoniems, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Als er een betaalafspraak is gemaakt, valt die niet meer te wijzigen. De datum zal dus op de 9e zijn blijven staan, met alle gevolgen van dien. Heb je hierover al weer contact gezocht via Facebook? Jullie gesprek zal daar wel terug te zien zijn, hopelijk kan de medewerker die je hier over gesproken hebt nog iets bedenken om de situatie te veranderen!

Hoi Maja, 

Bedankt voor je reactie. Ik heb via Facebook op 2 februari een betaalafspraak gekregen. Dus ook voordat het de 9e was. Die afspraak was voor 25 februari. Nu gaan ze uit van 9 februari en vandaar de blokkade.

Daarnaast zeiden ze telefonisch geen gesprekken van Facebook te hebben en zelfs dat het waarschijnlijk geen kpn medewerkers zijn. Wat erg gek is, want is gewoon het officiële kpn account.


Daarnaast zeiden ze telefonisch geen gesprekken van Facebook te hebben en zelfs dat het waarschijnlijk geen kpn medewerkers zijn. Wat erg gek is, want is gewoon het officiële kpn account.

Ik heb zelf ook bij de Webcare afdeling gewerkt voordat ik bij het forum kwam en zijn helaas afdelingen/medewerkers die niet op de hoogte zijn van het bestaan van onze helpdesk via Facebook (en Twitter). Erg jammer want dit zorgt nu voor extra onduidelijkheid :slight_frown:

Ik heb mijn collega's even op het hart gedrukt in dit soort situaties handmatig een notitie achter te laten, zodat dit inzichtelijk is voor andere afdelingen!

Wat ik onder andere terug vind via Facebook is het volgende:

Op het moment dat deze betaalafspraak is gemaakt, was de factuur van 01-02 nog niet gestorneerd. Dat is een aantal dagen later wél gebeurd waardoor de betaalafspraak is komen te vervallen, wat ook is uitgelegd van te voren.

Mijn excuus dat het blijkbaar toch niet helemaal duidelijk is geweest waardoor je nu met de gebakken peren zit :slight_frown: Iets veranderen aan de huidige situatie kan ik niet, hoe graag ik ook zou willen. Voor zover ik kan zien, is er inmiddels wel een betaling via iDeal in gang gezeten lijkt een blokkade niet meer aan de orde te zijn.


Daarnaast zeiden ze telefonisch geen gesprekken van Facebook te hebben en zelfs dat het waarschijnlijk geen kpn medewerkers zijn. Wat erg gek is, want is gewoon het officiële kpn account.

Ik heb zelf ook bij de Webcare afdeling gewerkt voordat ik bij het forum kwam en zijn helaas afdelingen/medewerkers die niet op de hoogte zijn van het bestaan van onze helpdesk via Facebook (en Twitter). Erg jammer want dit zorgt nu voor extra onduidelijkheid :slight_frown:

Ik heb mijn collega's even op het hart gedrukt in dit soort situaties handmatig een notitie achter te laten, zodat dit inzichtelijk is voor andere afdelingen!

Wat ik onder andere terug vind via Facebook is het volgende:

Op het moment dat deze betaalafspraak is gemaakt, was de factuur van 01-02 nog niet gestorneerd. Dat is een aantal dagen later wél gebeurd waardoor de betaalafspraak is komen te vervallen, wat ook is uitgelegd van te voren.

Mijn excuus dat het blijkbaar toch niet helemaal duidelijk is geweest waardoor je nu met de gebakken peren zit :slight_frown: Iets veranderen aan de huidige situatie kan ik niet, hoe graag ik ook zou willen. Voor zover ik kan zien, is er inmiddels wel een betaling via iDeal in gang gezeten lijkt een blokkade niet meer aan de orde te zijn.

Dank je wel voor de reactie! Erg fijn om te lezen dat iemand het wel ziet dat er inderdaad onderling een miscommunicatie is. Ik heb weliswaar laten weten dat die factuur niet betaald was, want er was niets afgeschreven. Maar ondertussen is het bedrag betaald en weet ik in ieder geval dat ik het beste ook op het hart kan drukken dat er notities worden gemaakt, want Facebook blijft voor mij als slechthorende toch de fijnste manier van communiceren. 
 


Ah, dan snap ik helemaal dat je liever niet belt hiervoor!

Je kunt een eventuele volgende keer heel goed aangeven dat het niet helemaal goed is gegaan dit keer omdat er geen notities in het systeem stonden, en vragen of ze dat toch wel willen doen :slight_smile: