Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb een rekening van € 332,49. Dit omdat bij mij thuis het internet niet goed werkte en ik een monteur toegestuurd kreeg. De mevrouw van de klantenservice vertelde mij dat ik dit niet hoefde te betalen, omdat wij het samen niet opgelost kregen via de telefoon. De monteur kwam langs en heeft toen 2 wifi punten achtergelaten en een wifi versterker. Hiervan was ik op de hoogte. Omdat een goed werkend netwerk voor ons heel belangrijk is vanwege thuis onderwijs en thuiswerken heb ik dit laten aansluiten. Jammer is het wel dat nieuwe klanten deze gratig krijgen en dat wij een mega bedrag moeten betalen. Maar het was mogelijk om het in termijnen te kunnen betalen. Daarom mijn vraag, kan onze factuur in 3-en worden gesplitst? En kunnen de kosten van de monteur eraf gehaald worden? Want het slechte netwerk is niet iets waar ik wat aan kan doen. 

Hallo @Karin0977, goed dat je contact met ons opneemt. Ik raad je aan telefonisch contact met ons op te nemen. Via de telefoon kunnen we je doorverbinden met de afdeling die gaat over het maken van betalingsafspraken. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402.