Skip to main content

Er is gisteren bij ons een nieuwe modem geplaatst.op onze oude modem stonden de beveiligingscameras aangesloten.deze werken nu niet meer.heeft u enig idee wat ik hier zelf aan kan doen

Dag @Simone winter. Vervelend dat je beveiligingscamera's niet werken op je nieuwe modem. Kun je de situatie iets meer toelichten? Werken de camera's helemaal niet of valt de verbinding met het modem steeds weg? En welke Experia Box heb je? Heb je al geprobeerd om je camera's in je modem een vast IP-adres te geven? 


Hallo @Simone winter. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem inmiddels (via een andere weg) is opgelost. Als ik nog iets voor je kan doen, dan lees ik het graag.


Dit zal te maken hebben met de veiligereEAS wifi verbindingen, en terug naar een mindere TKIP veilige verbinding is niet meer te selecteren. Heel irritant idd.


Hallo mensen,

 

Ik ben van Ziggo naar KPN glasvezel over gegaan.

Nu heb ik geen verbinding meer met mijn beveiligingscamera.

Iemand enig idee wat ik moet doen?

Graag hoor ik van iemand.

 

Groet,

 

Marcel


Hallo @Marcel05 , daar KPN een andere IP range gebruikt dan Ziggo, de camera's opnieuw aanmelden alsof het een nieuwe installatie is.

Succes.

 

 


Hallo @JanD,

Bedankt voor je reactie. Ik heb het zelf niet aangesloten. Maar ik begin er maar eens mee om alles op de telefoon en computer af te gooien en dan googlen. Bedankt.

Â