Skip to main content

Goede morgen 

Hoop dat iemand mij snel kan helpen. Ga om 2 uur op vakantie.

3 jaar geleden connecteik de camera met de wifi en dat ging prima. Aangezien ik al 2 jaar niet ga vanwege corona. Heb ik hem niet meer gebruikt.

Wil hem weer aansluiten. Bekabeld doet hij prima. Maar met de wifi pakt die het niet. Wat kan het probleem zijn? De 2,4 en de 5 ghz staan allebei aan. Heb al ingelogd op het modem 

Hoi @Sabrina26,


De camera’s resetten en opnieuw verbinden met wifi en bijbehorende wachtwoord helpt vaak wel.


Zet 5 GHz uit op de Experiabox. 


Hoi @Sabrina26,


De camera’s resetten en opnieuw verbinden met wifi en bijbehorende wachtwoord helpt vaak wel.

Hoi dat helpt dus niet.

Mijn camera heeft volgens internet een eigen wifi waarmee ik moet verbinden. Dat begint met GW. Die komt niet naar boven.

Maar ben inmiddels weer terug van vakantie. Dus ga van de week nog wel even proberen.

Heb hem al 6 keer gereset. Nog geen resultaat.


Zet 5 GHz uit op de Experiabox. 

Hoi zou dat het probleem kunnen oplossen? Maar heb je die 5 ghz niet nodig dan?


Zet 5 GHz uit op de Experiabox. 

Hoi zou dat het probleem kunnen oplossen? Maar heb je die 5 ghz niet nodig dan?

Uitzetten, camera verbinden en daarna kun je 5Ghz weer aanzetten. 

Welk merk is je camera? 


Zet 5 GHz uit op de Experiabox. 

Hoi zou dat het probleem kunnen oplossen? Maar heb je die 5 ghz niet nodig dan?

Uitzetten, camera verbinden en daarna kun je 5Ghz weer aanzetten. 

Welk merk is je camera? 

Hoezo eerst uitzetten en daarna weer aan?

Pakt die dat dan wel. Heb de 5ghz nu uit gezet. Het merk is gembird


Ik heb in het verleden vaker gezien dat als men 5Ghz even tijdens instellen van de ip camera uit zet, dat dit beter gaat. De meeste van deze camera's werken ook alleen op 2,4Ghz. Als de camera dan verbonden is kun je 5Ghz ook weer aanzetten. 

 

Ik was na de naam het merk ook het type vergeten te vragen. Kan ik gerichter voor je zoeken.


Ik heb in het verleden vaker gezien dat als men 5Ghz even tijdens instellen van de ip camera uit zet, dat dit beter gaat. De meeste van deze camera's werken ook alleen op 2,4Ghz. Als de camera dan verbonden is kun je 5Ghz ook weer aanzetten. 

 

Ik was na de naam het merk ook het type vergeten te vragen. Kan ik gerichter voor je zoeken.

Zoals ik al zei heb ik 5ghz uit gezet. Maar de camera pakt het nog steeds niet. Ik moet verbinden met GW_AP_XXXXXX

maar die komt niet in mijn wifi lijst naar voren. Dus weet nu echt niet meer wat ik nog kan doen.

S/N: 028314000463


Aan het serienummer heb ik niet zoveel. Ik vroeg het type nummer. 

 

Waar is de camera op het moment van installeren? Deze moet binnen een 1,5 meter van de modem / router zijn vaak..


Aan het serienummer heb ik niet zoveel. Ik vroeg het type nummer. 

 

Waar is de camera op het moment van installeren? Deze moet binnen een 1,5 meter van de modem / router zijn vaak..

De camera staat op 20 centimeter van de modem. Hij stond altijd op 5 meter en heeft het altijd gedaan.

Via de mail kan ik foto's sturen. Mss is dat makkelijker.


Kun je er een foto van maken en hier plaatsen?


Met dit moet ik het connecten.


Ik heb hier ook weinig aan. Ik vraag het nogmaals, wat is het type oftewel model van de Gembird camera. Ik zit op hun site en zie er verschillende maar niet te doen zonder te weten welke camera ik precies moet kiezen. 

Zonder type / model kom ik niet verder en kan ik je ook niet helpen.

Ik dacht dus dat je begreep dat ik één of meerdere foto's bedoelde van de camera zelf.


Met dit moet ik het connecten.

En... lukt dat niet?


Het is inmiddels gelukt.