Skip to main content

De termastaat Easy bosch na een 3d en die doet ook niet sints april 2020  niemand geef een goed advies  geprbeerd modem 1 tot 11 een hotspot aan gemaakt mijn printer ver wijderd dit alles helpt niet dus een gewone termostaat  zonder wifi  geef  rust

Er is nog steets geen oplossing elkrekeer als ik de determostaat aan sluit kom hotnaam BBCCF33 in internet aan sluiting de Easy termostaat risetten helpt niet ,raar


Kan je alsjeblieft nog even naar mijn vorige bericht kijken.


Het is geen mac adres ,het is de naam van mij oude ZIGGOBBCCF33  roeter of modum die is er maande niet meer en is in geleverd 


Het is geen mac adres ,het is de naam van mij oude ZIGGOBBCCF33  roeter of modum die is er maande niet meer en is in geleverd 

En ik ben op zoek naar het MAC adres van die BBCCF33 dus als je wilt dat we een stapje verder komen, plaats dan hier het dat screenshot waar ik om gevraagd heb.


Die BBCCF33 in Kom de modum ,en die naam was van een oude modum ik heb nu een ander naamvan de

kpm ,,die oudenaam is van ziggo BBCCF33 ik vemoed dat de termostaat die naam niet riset dus die der mostaat is niet in orde maar nefit easy erkend dit niet en suur me naar de kpn kassi muur efext