Skip to main content
Beantwoord

bosch Easy

• January 20, 2021
  • 30 reacties
  • 300 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

30 reacties

Arie.3ssen
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • January 22, 2021

Er is nog steets geen oplossing elkrekeer als ik de determostaat aan sluit kom hotnaam BBCCF33 in internet aan sluiting de Easy termostaat risetten helpt niet ,raar

wjb
Wijsgeer
  • January 22, 2021

Kan je alsjeblieft nog even naar mijn vorige bericht kijken.

Arie.3ssen
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • January 23, 2021

Het is geen mac adres ,het is de naam van mij oude ZIGGOBBCCF33  roeter of modum die is er maande niet meer en is in geleverd 

wjb
Wijsgeer
  • January 23, 2021

Het is geen mac adres ,het is de naam van mij oude ZIGGOBBCCF33  roeter of modum die is er maande niet meer en is in geleverd 

En ik ben op zoek naar het MAC adres van die BBCCF33 dus als je wilt dat we een stapje verder komen, plaats dan hier het dat screenshot waar ik om gevraagd heb.

Arie.3ssen
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • January 26, 2021

Die BBCCF33 in Kom de modum ,en die naam was van een oude modum ik heb nu een ander naamvan de

kpm ,,die oudenaam is van ziggo BBCCF33 ik vemoed dat de termostaat die naam niet riset dus die der mostaat is niet in orde maar nefit easy erkend dit niet en suur me naar de kpn kassi muur efext