Skip to main content

Goedenavond wij hebben een probleem met de Böse soundbar 300.

er blijft links een wit lampje knipperen. Dit is het eerste lampje op de soundbar.

Wij  kunnen de radio niet meer afspelen via de soundbar.

admin: eigen topic aangemaakt

Hi @Annedevries,

Wat jammer dat het niet helemaal lekker loopt met de soundbar op het moment :slight_frown:

Kan je alleen de radio niet meer afspelen? Hoe luister je naar de radio, is dat via de KPN tv-ontvanger? Lukt het wel om bijvoorbeeld via je telefoon iets te beluisteren?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Kunnen jullie de soundbar helemaal resetten?

 

https://www.bose.nl/nl_nl/support/articles/HC2563/productCodes/bose_smart_soundbar_300/article.html.html


Hi @Emeswee, heeft dat zo'n zelfde probleem bij jou verholpen? Top dat je deze tip hier even deelt!


Dat resetten is meestal niet een heel groot probleem, soms als het niet helemaal goed gaat haal ik er ook de stekker aan de achterkant er even uit. er kan niet heel veel mis gaan en misschien lost het probleem zich op.


probleem opgelost?

 


probleem opgelost?

 

De topicstarter heeft dit probleem een jaar geleden gemeld en daarna niet meer gereageerd, dus we zullen niet te weten komen of het probleem voor deze klant op is gelost. Jouw tip gaat echter wel gelezen worden door meerdere andere klanten, waarbij het hopelijk wél de oplossing zal zijn  😊