Skip to main content

Mijn modem box 12 onderbreekt het netwerksignaal naar mijn tv decoders en wifi versterkers zodat ik geen tv en internet kan gebruiken,

KPN heeft mijn systeem online gecontroleerd en niets kunnen vinden,.

Dat klopt ook , op het moment van controle werkte het signaal wel omdat de onderbreking eens in het kwartier ontstaat 

Kan het zijn omdat ik ook mijn verlichting op het netwerk heb aangesloten dat er teveel op zit?

Beste ​@Martinus E , heb je een koper-aansluiting of glasvezel?

Indien het laatste, heb je de glaskast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna opnieuw opgestart?

Gebruik je een draadloze verbindingset? DVS? Devolo? Powerline? 

Het probleem met box 12 is bekent bij Kpn, krijg een nieuwe. 

Ik zou er niet op rekenen dat een nieuw modem de oplossing is. Het verhaal dat het een bekend probleem is klinkt een beetje vreemd...

Dit is wat Kpn mij heeft gezegd en het gaat om een bepaalde serie van Kpn box 12. En als dat niet lukt trekken we weer aan de bel

Ik verwacht toch een beetje dat er iets is in jouw netwerk wat die problemen veroorzaakt. Denk aan draadloze verbindingssets of de omvormer van Zonnepanelen of een verkeerde switch of een connector die niet goed zit. Een modem doet het of doet het niet maar spontaan opnieuw opstarten nee daar heb ik nog nooit van gehoord. 

Reageer