Skip to main content

Deze Brel router heeft het 2,4 net nodig, ondanks de verschillende pogingen om zich in te stellen kom ik er geen stap mee verder. experia heeft 2,4 en 5

Ik heb de keuze in de experia al op verschillen de kanalen gezet, zit er bijna boven op. dus bereik genoeg.

Wat voor mogelijkheden heb ik nog.

Suggestie 

bvd

Over wat voor apparaat gaat het? Als ik Google op Brel router, dan vindt ik iets over rolluiken. Klopt dat?


Ja dat klopt de rolgordijnen kun je met de wifi programmeren en gaan zelf omhoog en omlaag.

Bij he aanmelden krijg je menig maal te zien dat hij alleen op 2,4 werkt,

nu heeft de box ze beiden dus zou hij het signaal zo kunnen vinden, alleen doet hij dit niet


Welke Experiabox heeft u?


de 10

 


Ik heb met brel gebeld ondertussen en hij vraagt meteen of ik de 2,4 gebruikt heb. Ik vertelde dat de experia de beide heeft.

Hij kijkt ook even.

 


Op de V10 inloggen en dan bij wifi instellingen de 5Ghz frequentie even uitvinken. Dit zit bij wifi geavanceerde instellingen.


ga ik proberen


helaas, maar werkt niet, brel zou binnen 15 min gebeld hebben, maar heb nog geen reactie gehad.

wacht ik daar ook maar op

 


Nou daar had ik ook niks aan bij hun werkt het wel, zeggen ze.

ik ga de kanalen nog maar proberen


Ik heb hem op een andere 2.4 hertz vast gezet en het lijkt dat het nu werkt.

Maar heb nu geen tijd meer, mocht het niet werken, zie je me morgen 

 

BVD


Helaas werkt toch niet, enigste vraag is hoe weet ik nu ik de 5 uitgevinkt heb en ook echt alleen 2,4 heb.

het ding moet 2,4 hebben, maar het werkt niet

 


ik heb in v10 gezien dat 5 uit stond, ik heb de 2,4 op de goede mix code staan. maar hij wil niet koppelen.

hopelijk kom ik er met de leverancier uit.


Hallo @Antonneke , kijk ook eens even naar de wachtwoordeisen van jouw apparaat.

Sommige apparaten accepteren niet alle tekens of combinatie van tekens, dat kun je dan in het modem aanpassen.

 


Hallo

Nadat ik het kpn gast account gebruikt heb, en verder van de router af ben gaan zitten. 

kon ik in loggen.

 

 


dus sluit ik hem af

 

bvd


Reageer